@ kristel.... lekker je paard plukken.... ennuh anders met een schaar, die happen in zijn vacht ziet hij zelf toch niet op zijn borst

....
@ Sofie, erg vervelend zn collega, gaat het nu al wat beter?
Verder fijn dat het met iedereen zn gangetje gaat, en de paardjes het "goed"doen...
Heb het op het moment mega druk, vandaar dat ik niet zoveel op FW zit.. Nog een weekje werken en dan ga ik lekker 2 weken op vakantie naar de zon... even heerlijk bijkomen!
Ik heb het zelfs zo druk dat ik er misschien toch overna denk om een lieve verzorgster voor hem te zoeken voor 2 dagen in de week. Ook omdat ik volgend jaar nog een studie ga volgen, en wil niet dat hij aandacht te kort komt.. Er loopt een hele leuke meid op stal, haar verzorgpaardje word verkocht. Bo is altijd lief tegen der, en ze is gek met hem.
Had dus gevraagd of ze hem misschien wilde verzorgen, en ze werd er verlegen van... zo schattig.
Woensdag had ik met der afgesproken, smst ze dat ze toch liever carousel les op de manege gaat rijden en ze dan geen tijd voor Bo heeft. Ben wel heel erg blij dat ze direct eerlijk was, maar kom op een manege"knol" leuker dan mijn Bo?

Nu zag ik haar vandaag en zei ze toch wel dat ze het misschien leuker vind om Bo te verzorgen..
IK heb al gezegd dat ik er zelf ook aan moet wennen, omdat ik hem nog nooit uit handen heb gegeven, en ik ook alleen maar iemand wil waarmee het klikt.. Dat ze er maar rustig overna moet denken, want ik heb geen haast... Studie begint immers pas over een half jaar... Dus ik ben benieuwd of ze het wil proberen. De eerste paar keer wil ik het toch samen doen, en ik wil graag dat ze gaat lessen bij mijn instucteur... Wie weet..
Verder hebben we vorige week zondag wedstrijd gereden.. Ondanks dat hij stout was ( sprong op de volte 2 x achter elkaar keurig in contra aan) en heeft mijn been geplet tijdens de proef tegen het hekje van de bak (AU)! Hebben we 186 en 188 gereden, en zijn nu B+10... Volgend jaar op naar de L1