Aria heeft weer genoten van een ritje op haar grote liefde

hoe vaak kan je er nu naartoe?
Ik had vrijdag echt een paarden-baaldag pff. Ik kwam toe en toen waarschuwden ze al dat ik niet moest schrikken, ze hadden hem 'zo' van de wei gehaald. Gauw gaan kijken: deken van een maand oud op de rug gewoon in 2

schoftstukje gescheurd en zo verder op de rugnaad *zucht* hoe komt hij toch altijd aan die rare dingen?
Verder had hij zich ook nog misdragen die vorige nacht. Met binnen halen donderdag was hij weer zo aan het ezelen en ze konden hem niet te pakken krijgen. Hij was de binnenbak in gelopen, dus ze hadden de deur dicht gedaan met het gedacht dat ik nog wel zou komen. Ik niet geweest en zij er niet meer aan gedacht. Binnenbakje is op zich veilig ook, de deur die uitgeeft op de zadelkamer is een klapdeur die naar binnen open gaat en de deur naar buiten is een zelfde, dubbele klapdeur en daarvoor nog een zware schuifpoort. Heeft hij het toch geflikt om beide deuren open te krijgen en heeft het buiten lekker overhoop gehaald. Gelukkig is alles redelijk afgesloten en kon hij niet verder dan de stro opslag (bijna leeg) en de wei, hij zal z'n buikje wel goed rond gegeten hebben

daarnaast was hij ook heel drammerig en vervelend.
Ik had echt even zin om hem op de BBQ te leggen pff.
Aangezien ik op stal geen reserve deken had heb ik de staart maar goed gewassen en ingesmeerd en gelukkig had hij niet geschuurd. Mijn zaterdag begon dus al veel beter

lekker buitenritje gedaan samen met Ines en Cilda (bijna een jaar geleden!). Toen wassie heel lief en braaf, dan is baasje alle ellende gelukkig snel vergeten! Z'n oude deken er op gelegd, maar uit een maatje 175 is hij toch redelijk uitgegroeid, met de billen bloot hihi.
Gisteren hadden we verjaardagsfeestje van mij en mams. Was heel leuk maar zwaar confronterend dat ik moet onderdoen voor mijn moeder van 50

zij is gewoon doorgegaan met feesten tot 6u vanmorgen. Daarna opgeruimd tot 8, besloten om niet meer te gaan slapen en gewoon de 20 km lange fietstocht meegedaan.

bikkel haha
Ik heb maar lekker rustig aan gedaan vandaag