Serieus en lolligheid in C'tjes topic deel 12 is er volop ..

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Aria_zz

Re: Serieus en lolligheid in C'tjes topic deel 12 is er volo

Bericht door Aria_zz » do 25 aug 2011, 09:51

Hoi Amber, welkom er weer bij *D

Nja heb geen vervoer naar mijn geel monstertje, zal pas dit weekend worden, waarom staat hij ook zo ver ;(
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Amber_

Bericht door Amber_ » do 25 aug 2011, 11:21

Hoe komt het dat hij zo ver staat (heb ik waarschijnlijk gemist) ?

Zortin en Coen !! Spannend hahaha..

Ja .. ga ik nu weer doen, boeven vangen :+
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » do 25 aug 2011, 12:23

ze staan nu op de zomer wei aan de kust omdat 1 van de paarden exzeem heeft. dat is ongeveer een half u met de auto maar die heb ik zelf niet :s
en hoe gaat het met kleine gio?
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Viv

Bericht door Viv » do 25 aug 2011, 15:39

Updeet:
- amber vangt boefjes
- Aria heeft een verwegistanfjord
- Coen wordt gedekt door Zortin (????)

Kdies heeft bedacht dattie een megaaansteller is, pfffffffff zelfs aan de hand is ineens alles eng. Zwaar vermoeiend. Morgen maar weer rijden, kannie even zn gedachten op wat anders vestigen.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
claudia

Bericht door claudia » do 25 aug 2011, 16:16

Viv schreef:Updeet:
- Coen wordt gedekt door Zortin (????)
We zullen het gaan proberen ~~}> ~~}>
Arme Coentje :(:)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
claudia

Bericht door claudia » do 25 aug 2011, 16:18

Cadieske heeft spatjes op het moment }>
Foei, dat mag hij helemaal niet.

Hij is wel lekker bezig, laat hem maar eens een keertje naar Coentje mailen.
Die is echt braaf op het moment. *o/*
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Viv

Bericht door Viv » vr 26 aug 2011, 05:43

Nou idd, ben benieuwd wattie straks ohz doet. Zorg iig dat ik niet alleen op stal ben. Kan iemand me uit de bak pulken als het nodig is.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
brigit83

Bericht door brigit83 » vr 26 aug 2011, 05:52

Ik meld me ook weer hier :))
Toch leuk al die reacties te lezen van de paarden die even oud zijn als Cu.

Cural is erg braaf met rijden kan merken dat hij meer spieren krijgt. ~~}>
Moet wel bekennen dat hij nog niet heel erg gek gedaan heeft met rijden +:)+
Cural: Mn lieve gele vriend!
V. Sven
M. Ura
B Fjordsport

KNHS B+11, L1+10, L2+10, M1+3
RUINENKAMPIOEN 2011 VORDEN 37 PUNTEN!!!
B zadelproef dussssss MODELRUIN!!!
Amber_

Bericht door Amber_ » vr 26 aug 2011, 06:58

Diez blijft hangen in zijn Puberteit :P

En Tootje doet ook braaf, mag volgende week mee op Crossles weer !
Eerst vanaaf buitenritje maken. Hij is echt 100% bomproof, heerlijk. Alleen rustig tempo kent hij niet :=
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
brigit83

Bericht door brigit83 » vr 26 aug 2011, 07:45

Amber vrij herkenbaar het tempo 8)7 !
Cural is ook 100% bomproef maar het liefst wil hij heel hard galloperen!
Cural: Mn lieve gele vriend!
V. Sven
M. Ura
B Fjordsport

KNHS B+11, L1+10, L2+10, M1+3
RUINENKAMPIOEN 2011 VORDEN 37 PUNTEN!!!
B zadelproef dussssss MODELRUIN!!!
Viv

Bericht door Viv » za 27 aug 2011, 05:31

Pubertijd duurt meestal tot jaartje of 8 dus voorlopig hebben we nog even :=
Volgende week maggie weer weekendje mee op mini-vakantie. Even lekker weekendje Nijverdal.
Gisterochtend overigens niet gereden, reden moge duidelijk zijn: wat een noodweer....
Dus zometeen nieuwe poging.
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » za 27 aug 2011, 17:02

Vandaag naar mijn verwegistanfjord geweest, echt heerlijk gecrost over een grote gras weide. Omdat het gras zo hoog stond waren daar een heleboel hertensprongetjes bij, heel leuk om op te zitten :P n het terug gaan waren ze wel even met ons er vandoor, met hun ethousiasme en was het even erg glibberig op kasseien die nat zijn en paarden die er vandoor waren. Maar niets gebeurd gelukkig. Ze zijn nog jong :roll:

Viv, ik dacht dat ze puberden tot 6jaar? anders is er nog wel een tijdje puber te gaan :sorry:

brigit, ook terug welkom dan, Cural, dat is ook een naam die ik nog nooit ben tegengekomen. Leuk topic trouwens, mooi beestje is het :D
Jilly

Bericht door Jilly » zo 28 aug 2011, 18:49

Aria heeft weer genoten van een ritje op haar grote liefde :D hoe vaak kan je er nu naartoe?

Ik had vrijdag echt een paarden-baaldag pff. Ik kwam toe en toen waarschuwden ze al dat ik niet moest schrikken, ze hadden hem 'zo' van de wei gehaald. Gauw gaan kijken: deken van een maand oud op de rug gewoon in 2 :\ schoftstukje gescheurd en zo verder op de rugnaad *zucht* hoe komt hij toch altijd aan die rare dingen?
Verder had hij zich ook nog misdragen die vorige nacht. Met binnen halen donderdag was hij weer zo aan het ezelen en ze konden hem niet te pakken krijgen. Hij was de binnenbak in gelopen, dus ze hadden de deur dicht gedaan met het gedacht dat ik nog wel zou komen. Ik niet geweest en zij er niet meer aan gedacht. Binnenbakje is op zich veilig ook, de deur die uitgeeft op de zadelkamer is een klapdeur die naar binnen open gaat en de deur naar buiten is een zelfde, dubbele klapdeur en daarvoor nog een zware schuifpoort. Heeft hij het toch geflikt om beide deuren open te krijgen en heeft het buiten lekker overhoop gehaald. Gelukkig is alles redelijk afgesloten en kon hij niet verder dan de stro opslag (bijna leeg) en de wei, hij zal z'n buikje wel goed rond gegeten hebben >;) daarnaast was hij ook heel drammerig en vervelend.
Ik had echt even zin om hem op de BBQ te leggen pff.

Aangezien ik op stal geen reserve deken had heb ik de staart maar goed gewassen en ingesmeerd en gelukkig had hij niet geschuurd. Mijn zaterdag begon dus al veel beter :P lekker buitenritje gedaan samen met Ines en Cilda (bijna een jaar geleden!). Toen wassie heel lief en braaf, dan is baasje alle ellende gelukkig snel vergeten! Z'n oude deken er op gelegd, maar uit een maatje 175 is hij toch redelijk uitgegroeid, met de billen bloot hihi.

Gisteren hadden we verjaardagsfeestje van mij en mams. Was heel leuk maar zwaar confronterend dat ik moet onderdoen voor mijn moeder van 50 :+ zij is gewoon doorgegaan met feesten tot 6u vanmorgen. Daarna opgeruimd tot 8, besloten om niet meer te gaan slapen en gewoon de 20 km lange fietstocht meegedaan. _/-o_ bikkel haha

Ik heb maar lekker rustig aan gedaan vandaag }>
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » ma 29 aug 2011, 19:50

Jilly, Hay heeft lekker zijn best gedaan zo te horen, jammer dat je deken er aan is. Misschien door al dat eten dat hij weer in zijn oude deken gaat passen :P
En leuk zo'n feest moeder, kun je nog wat van leren :#

Deze week heb ik geluk, 3keer gaan rijden komende dagen. Morgen wel zelf met de fiets, dat wordt een sportief dagje, maar ik heb het er voor over. En woensdag eindelijk,EINDELIJK nog eens op het strand gaan crossen, dat gaat zoooo zalig zijn, heb er zin in.
Jilly

Bericht door Jilly » wo 31 aug 2011, 15:48

Pff crossen op het strand, ik is jaloers :+ komt er hier maar niet van...

Ik was gisteren wat later op stal, rond half 9. Lichten waren al uit en door de schemering was het al best donker in de stal. Voor Hay genoeg redenen om er al maar bij te gaan liggen. Echt zo lief :L normaal zie ik hem zelden of nooit liggen. Maar gelijk van de gelegenheid gebruik maken om er even bij te zitten, laat hij gelukkig heel goed toe :D
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » wo 31 aug 2011, 20:07

Hayco lijkt echt wel zo'n knuffelbeer, leuk is dat, zo genieten van elkaar ^^

Strand was heerlijk, met een mooie zonsondergang en alles :D
Viv

Bericht door Viv » do 01 sep 2011, 04:32

Gister heerlijk gedressuurd, vanaaf lekker les en morgen op naar nijverdal waar we hopelijk weer beetje normaal door het bos kunnen gaan met Beer erbij.
Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » do 01 sep 2011, 08:02

Ik ben er ook nog hoor ;)
Ben beetje inspiratie-verhalen-vertelloos ;)

Ik ga zo maar weer es kijken of ik Castor kan ontvoeren uit z'n wei. Lekker weertje!

Veel plezier Viv!
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » do 01 sep 2011, 08:36

En ik ben er ook nog een beetje....we zijn even 2 nachtjes naar huis gegaan, het regende zo vreselijk en ik had zo'n berg was en we hadden weinig aan truien mee dat we even zijn gaan re-stocken :P

Weer zou nu weer beter worden, dus we gaan zo weer op pad :D :D

zag wel even snel dat Coen gedekt gaat worden :').....tja....gebeurt vast op een donderdag???? :P
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » zo 04 sep 2011, 16:08

Oh Nathalie weer aant kamperen :D jullie hebben het weer niet getroffen met het weer he. Vindt Edgar het nog steeds leuk? :P

Ik heb donderdag les gehad, maar ik was zo slap van het bloedgeven (was mijn eerste keer, braaf he :+ ) dat juffie 'm heeft losgewerkt en dan heb ik nog rustig wat grondwerk gedaan. Hij deed weer goed z'n best.
Vrijdag morgen kwam ik op het werk aan en kreeg ik opeens zo'n barstende hoofdpijn dat ik dacht dat ik moest overgeven en flauwvallen tegelijk omg, zo erg heb ik het nog nooit gehad denk ik. 's Middags ging het echt niet meer, paps heeft me dan opgehaald en ben ik maar gauw in m'n bed gekropen.
Ik ging er vanuit dat het nog flauwte was van het bloedgeven, maar dokter vond het toch eerder griepachtig.

Gisteren maar lekker in het zonnetje gezeten bij Louis terwijl Ines aan het werk was met de hengsten.

Ik liep al langer met het idee een vervolg te breien aan de schriktraining van vorig jaar. In de organisator haar berichten op bokt gaan neuzen en bleek dat er op 11 september weer zo'n training georganiseerd wordt en ook een level 2. Meteen maar ingeschreven dus :+
Vandaag Hay dan maar even op de trailer geloodst om te kijken of hij het nog deed, na enige aarzeling ging het prima.

Zo maar gauw weer bed in, want ik heb eigenlijk veel te veel gedaan pff.
Plaats reactie