Fijn dat t alweer wat beter gaat met Fenna!
Heeel misschien schrijf ik Finnea nog bij voor Roden. Het lijkt er steeds meer op dat Yli toch gust is dus dan gaat die niet heen. Dus nu maar duimen dat de groene klei z'n werk gaat doen

Ga ik ook onmiddellijk aanpassen. Had alles over genomen uit vorige topic en niet verder gekeken dan mijn neus lang was, haha.Ivonne schreef:Op de Av stand, en dan witbalans op bewolkt.
Binnenkort komen er andere foto's hoor, maar met JW lukt het me niet zo goed, die heeft te weinig geduld. En er waren vreselijk veel dazen, ik heb geen foto waar zijn staart mooi hangt. En zijn manen is nu een wildboel.
Bedankt voor de foto veranderen in begintopic Anita, verander je mijn naam nog een? Staat nog lovemischa
Arme Fenna ik hoop dat het wassen gaat helpen hoor.Ootje schreef:Wat grappig dat Finnea haar trucje nog kent! Maar misschien is ze er nu wel van genezen. Het is ook wat, als je een plens water in je gezicht krijgt.
Fijn dat ze zo braaf is met wandelen.
Ik heb vanmiddag de da gebeld voor advies voor Fenna, want ze heeft wel erg veel kale plekken op haar achterhand en rug. Ze dacht aan een allergische reactie of een schimmelinfectie. Ik moet nu 1x per drie dagen wassen met Imaverol en om de dag wassen met Betadine. Als het niet beter wordt, moet ik weer bellen, want dan komt ze langs.
Onze Spyke staat in een stal met weidegang en gaat alleen naar buiten met mooi weer, als het regent dan staat hij binnen..nadinefjorden schreef:[/img]http://94.100.116.4/1343200001-13432500 ... _PgC0.jpeg[/img]
![]()
nog drie nachtjes
oh ik wilde even weten waar jullie de fjes gestald geweid of iets hebben?
Hoe lang, vaak buiten? enz
Donderdag ga ik Spyke voor het eerst wassen.. ben beniewd... Even de oude stal eraf wassen dan kan de nieuwe stal gaan inwerken hahahahaEsther schreef:Ach, ik heb ook wel eens een veulen aan het touw gehad met slippers aan, maar doe het toch liever niet weer, als je ziet hoe mijn voeten er soms uit zien als ik wel schoenen aan had, dan wil ik niet weten hoe het zou zijn als ik op dat moment slippers aan had gehad, hihi..
Hier lees ik het stilstaan.. Spyke he, die loopt naar me toe als ik bij hem kom op de weide en als hij er dan eenmaal uit is dan loopt hij tot de staldeur, staat dan stil en is niet meer vooruit te branden. Normaal lokte ik hem mee met een snoepje maar ik hoorde dat dit de verkeerde manier was om hem mee te laten lopen.. Weten jullie iets misschien?Ootje schreef:Houdt Ko van paprika's? Wat grappig. Odette lust alles, maar ik denk dat ze die nog nooit gegeten heeft.
Leuk, al die F-jes die naar de keuring gaan.
Gisteren is de da nog een keer geweest voor Fenna, omdat ze nog steeds jeuk had. Ze heeft nog een spuit gehad en hij heeft bloed afgenomen, maar dat was gelukkig goed. Nu maar hopen dat ze echt stopt met schuren.
Na het da bezoek heb ik d'r voor het eerst alleen naar de wei terug gebracht. Ze ging wel af en toe stilstaan onderweg, maar verder deed ze het braaf. Ze loopt gelukkig ook niet meer te hinniken als Odet de wei uit gaat. Ze leert het wel.