Joehoe!! Zaterdag weer een fijne wedstrijd gereden
Het was heel benauwd weer en met het inspannen had ik dan het zweet al op mijn rug staan. Toch maar helemaal in dressuurpak op de bok gaan zitten. Andor was mooi licht in de mond met inrijden.
De eerste jury is er een die alle menners vrezen. Wat een heks is dat zeg, altijd commentaar, om het minste of geringste wordt je de baan uitgeroepen en ze geeft eigenlijk nooit een winstpunt weg. Ik was dus op alles voorbereid. Het enige wat ze tegen mij te zeggen was, was bij het aanmelden, de vraag of mijn streng wel door de broekriem zat.. Jaja.. eerst kijken en dan oordelen denk ik dan maar. Tuurlijk had ik hem goed ingespannen

Andor liep wel lekker constant tijdens de proef. Wel iets aan de slome kant maar dat verweet ik aan het warme weer.
De tweede proef liep hij heel iets beter, de volte met 1 hand was wat ronder en de middendraf kwam er wat beter uit. Daar was ik dan ook zeer tevreden over.
Uiteindelijk nog een megalang vaardigheidparcours afgelegd. 22 poortjes in totaal. We reden lekker door en alle balletjes bleven liggen! Ik was apetrots, helaas waren we 4 seconden buiten tijd maar dat leverde ons wel de laatste winstpunt voor de vaardigheid op!

Nu zijn we dressuur én vaardigheid M-startgerechtigd

Bij de prijsuitreiking kregen we een 3e prijs voor de 2e proef; 193 punten gescoord! Voor de 1e proef kregen we 171 punten, had ook niet anders verwacht. Wel vreemd dat er 22 punten tussen zit he

Gelukkig kon onze blijdschap niet meer kapot!!