Ik zal er over denken Nathalie.. Voor ons is het ver aangezien paard tot nu toe nog niet meer dan +/-5 km alleen in een trailer gestaan heeft en ik zelf geen auto heb die een trailer kan trekken

Ja! Leuke draver(s)!
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
wie is een sprietje??? *neemt vechthouding aan*...nou?....nou?Aria_zz schreef: Nathalie: wat een sprietje![]()
Vreselijk! Echt zo'n gevalletje van ik-ben-knap-en-ik-weet-het-zelfNathalie schreef:Zo kun je de kol van Hayco pas echt goed zien, ik heb me nooit gerealiseerd dat die zo groot was. Is Brijol zo'n arrogante man geworden door zijn succes?