Ik ben een slecht mens wat betreft fjordenwereld. Ik heb geen tijd om het allemaal bij te houden en te posten... druk druk druk.
Maar natuurlijk wel op de hengstenkeuring geweest.
Ik zag ineens hele mooie foto's van beauty voorbij komen, knappe dame (s) hoor! en erg leuke setjes!
En tja hypo... idd drukte, geloof niet dat ik ernaar toe ga... maar 5 euro voor een jas is zeker een koopje.
Bo'tje die staat sinds een week lekker een paar uurtjes per dag op het land te genieten, heerlijk! Ik moet het heel hard afkloppen maar het gaat ook goed met zijn jeuk. Heb het idee dat de druppels / kruiden en shampoo die ik gebruik echt goed hun werk doen. Hierom mijn stoute schoenen aangetrokken en hem zonder eczeemdeken gezet.. ( hij liep onwijs te zweten onder dat ding). Ben benieuwd hoe dit blijft gaan!
Gisteren ook een "extra" zadel erbij gekocht. Wilde graag een veelzijdigheidzadel hebben voor het springen en buiten rijden. En is een Tekna zadel geworden. Ik hou eigenlijk helemaal niet van kunststof, maar dit zadel zat super zacht, en ziet er ook heel mooi uit! En wat zeker ook niet onbelangrijk is, hij ligt super op Bo! Dit zadel is helemaal flexibel onder de zweetbladen, waardoor het ook niet te krap of strak zitten op de schouders. Tja en kunstof is voor mij erg makkelijk, wat als meneer dan buiten door de bagger crost, is hij zo weer schoon. Helemaal blij ermee!

Ow ja, en morgen is onze eerste wedstrijd, spannend! En ik ga knotjes bij hem maken, ben benieuwd hoe het allemaal gaat! ( ik lees wel mee, maar post niet altijd iets)...
Groetjes