Jaaaaa, Nathalie

! Lekker dat de les nu echt begonnen is! Je zult zien, over een paar maanden rij je dan echt met wapperende haren door de polder! Of Limburg.
@Ilona, Zeker een ellendig lange nasleep. We weten nog steeds niet of het goed gaat komen met zijn been.

Hij heeft er nog steeds erg veel pijn aan en zal nog verschillende keren geopereerd moeten worden, de pen zit er ook nog steeds in, ik vrees dat het zonder in elkaar stort...
Casper hebben we niet meer voor de wagen gehad, ik zie dat eerlijk gezegd totaal niet meer zitten. Daarnaast was het mennen toch al niet helemaal mijn hobby, ik zit er liever op
Ik kom nu net thuis van de crossles en jaaaaaaa, ik heb mijn body-protector en cap "uitgeprobeerd". Dat ging helaas wel snoeihard. Casper heeft wel weer heel erg zijn best gedaan. Hij sprongt echt weer superbraaf en de hindernissen waren ook wel weer uitdagend. 1 van de hindernissen vond ik al errug ambitieus maar vooruit, doe dapper dacht ik

, de eerste keer ging het ook prima maar tegen het eind mochten we 'm nog een keer en toen kwam ik toch iets minder leuk uit, Casper bleef even op de stam hangen met z'n voorbeen, struikel, struikel en ja, daar ging ik. Alleen waar ik terecht kwam lag ook net een boomstam, dat was dan weer wat minder

, bloed op m'n neus, pijn in m'n hoofd en 2 gekneusde vingers. Hoe ik dat laatste nou weer voor elkaar krijg weet ik ook niet

.
Toch er maar weer op en verder gesprongen, jaaaaaahhhh, paardrijden is leuk!

Misschien zijn er nog wel een paar leuke foto's van.