Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Ilona

Re: Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl

Bericht door Ilona » do 14 apr 2011, 07:28

Oh, maar ik geloof je gelijk hoor. Het is meer dat ik dat niet als symptoon zou herkennen. Ik heb het wat knullig getypt in mijn vorige post zag ik net.
Gelukkig had je mensen bij je die het goed gezien hebben :j
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » do 14 apr 2011, 08:36

Daar zou je idd niet meteen aan denken. Jemig zeg....

Hier weinig spannends te melden. Vandaag lekker wandelen en grasjes eten, zaterdag endurance Kootwijk en dinsdag komt de Osteo. Hopelijk mag ik wel volgend weekend dan mn wedstrijdjes rijden, heb er 2 staan met pasen.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » do 14 apr 2011, 09:52

Leuk, tuig-shoppen! Hopelijk zit er wat tussen naar je zin :D

Hier iemand nog tips om zo goed mogelijk te bandageren? Het is jaaaren geleden dat ik nog bandages heb gebruikt, maar ik vind het toch wel net staan voor zaterdag. Juf zou ze normaal aan komen doen, maar daar hoef ik niet op te rekenen denk ik :+
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 14 apr 2011, 10:51

Veel plezier Ilona bij je tuigenspeurtocht. Altijd leuk om zoiets te gaan kopen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Amber_

Bericht door Amber_ » do 14 apr 2011, 12:28

Viv ik baal zo dat ik moet werken zaterdag ! Anders had ik echt komen kijken!
Zet hem op he *D !

Hmm Bandages, niet mijn sterkste punt Jilly haha... :P Daarom doe ik peesjes

Ik kom mezelf ook weer melden. *o/*

Gisteren heerlijk buiten gereden met Toot op de hei ! Hij was erg braaf, paar keer brullen naar andere. Ik heb wel met pessoa bitje gereden, want hij kan buiten erg sterk worden. Gelukkig snapt hij de hint en is hij nu prima te rijden ! :+
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Jilly

Bericht door Jilly » do 14 apr 2011, 12:42

Omg ongelofelijk gewoon!! Is het de week van 'ik stel mensen teleur'? Denk dat ik ook maar voor peesjes moet gaan gvd.
Kon van iemand bandages lenen, zij ging ze klaarleggen en ik moest maar laten weten wanneer ik ze kwam halen. Dinsdag een berichtje op FB gestuurd of ik ze morgen (gisteren) kon gaan halen. Geen antwoord. Net voor ik in dat dorp passeerde gebeld, geen antwoord. Net was ze online op de FB chat dus ik vraag het weer, gaat ze ineens offline. Da's toch om wat van te krijgen? -:(-

Klinkt heerlijk Amber!! Blij om je knapperd weer terug te hebben zeker?
Amber_

Bericht door Amber_ » do 14 apr 2011, 13:00

Zeg dan gewoon idd dat het niet kan ?! Maar irritant dit Jilly !

Jaa heerlijk haha. Al heeft hij de lente ook weer in zijn bolletje, drukte maker :+
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Jilly

Bericht door Jilly » do 14 apr 2011, 13:11

Inderdaad, dat vind ik ook! Als het niet kan, geen probleem, dan zoek ik wel verder maarja. 8)7

Oh ik heb gisteren Brijol zien rijden en die heeft ook aardige de lente in z'n bol haha. Die heeft alweer een paar merries gedekt en ze hadden er hun handen vol mee. Dan ben ik wel heeel blij dat 'mijn' G'tje die zo braaf is.
Gisteren gereden, op merries reageren deed hij amper en liep gewoon lekker z'n rondje. Na het rijden laat ik 'm altijd nog even rollen, maar binnen de minuut staat hij weer naast me voor aandacht, komt aan m'n jas friemelen enz :L
Ons probleem is dat we in een veel te hoog tempo door de bak scheuren := krijg hem wel terug, maar daar houden? Neuhh haha
Verder zou er ook eens naar z'n tanden moeten gekeken worden, doet wat lastig op het bit. Maar daar ziet Louis het nut vast niet van in als hij na zaterdag niet meer gereden wordt...
Amber_

Bericht door Amber_ » do 14 apr 2011, 13:27

Haha ja leuk is dat ! Daarom rij ik met Pessoa buiten, vind gescheten met hem :P!
In de bak kan ik prima met gewoon, dus doen het lekker zo !

Dat rustig houden ken ik, ik moet Toot altijd heel terug rijden en daarna gaat het weer.
Tip van Ginny haha :))
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Jilly

Bericht door Jilly » do 14 apr 2011, 13:29

Dat werkt het best idd. Ook wel eens geprobeerd om hem eerst goed te laten lopen, maar trager wordt hij er niet van :P
ing-1970

Bericht door ing-1970 » do 14 apr 2011, 13:52

Corner heeft nog nooit gebokt of geprotesteerd.dus er moest wel iets zijn,
Jilly begin je ook al met OMG?
Oh my god. 8)7
Afbeelding
Wendy1708
Contacteer:

Bericht door Wendy1708 » do 14 apr 2011, 14:51

Bedankt voor het weer welkom heten :D! Het was zeker wel een tijd geleden, wel regelmatig meelezen maar vooral geen tijd nemen om even wat te posten. Daarbij hoor ik hier thuis regelmatig dat je beter op je paard kan gaan zitten ipv op je burostoel achter de pc op Bokt of FW :D. Klopt ook wel, want een uurtje achter de computer zit je zo!
Ondertussen vind ik dat er hier een heleboel mensen hele leuke dingen doen met hun Fjorden!
Dat hoge tempo ken ik ook wel met Casper. Die is af en toe ook wel overijverig zoals ik het noem O:) , als je niets zou doen zou je zo op 2 benen door de bochten scheuren in het bos! Vooral na zijn zware ongeluk met de wagen, alweer ruim een jaar geleden ,Remko loopt overigens nog steeds met krukken, was het vooral hard, hard, hard en sterruuuuuk. Gecombineerd met mijn angst ging dat niet helemaal lekker en heb ik zelfs een paar weken met een bokkenbit gereden. Het gaf mij net een beetje vertrouwen en Casper begreep al snel dat dat getank ook voor hem niet prettig was. Daarnaast ben ik een paar keer per week wat aan de dressuur, jaja, gaan doen, zodat hij wat beter aan de hulpen kwam. Nu ben ik wel behoorlijk tevreden maar er zijn ritjes dat ik hem regelmatig even moet `terugrijden`. :)) Hij is soms gewoon heel enthousiast... :=
Casper, aka Sven (Fjordenman)
Sydney (KWPN'er)
Cody (C-pony)
Ilona

Bericht door Ilona » do 14 apr 2011, 17:06

@Wendy, ik zat laatst nog te denken wie dat nou ook alweer was van dat menongeluk. Jij dus..
Lange nasleep voor Remko dus. Komt het nog wel goed met zijn been?
Heeft Casper nog wel eens voor de kar gelopen na het ongeluk?

Hey Amber! Ook weer terug in C'tjes land :D Fijn Tootje weer bij huis zeker!

Gaat lekker Jilly... Ik woon niet in de buurt, heb geen bandages en weet ook niet hoe je ze goed om moet doen... Dussss ook ik moet je teleur stellen ;)

Vanmorgen een mooi tuig meegekregen om te passen. Eigenlijk was het vooral om de 'kleur' te passen. Bruin tuig, maar niet van dat donker bruine zoals Cos heeft.
Kleur was wel erg mooi, tuig ook, maar te groot!! Wel erg jammer, want kreeg een leuke korting omdat de kleur voor haar moeilijk te verkopen was. Nu wil ik eigenlijk nog wel een maatje kleiner proberen, maar kans dat dat weer te klein is. Plus dat ze deze niet op voorraad heeft en niet weer zo'n kleur gaat bestellen met het risico dat het niet past op Castor.
Morgen ga ik het tuig terug brengen en horen of ze nog een idee heeft.
Nathalie

Bericht door Nathalie » do 14 apr 2011, 18:12

Nou Aria...kom maar snel op met de foto's...ben benieuwd en ik zie altijd graag foto's van Fjorden :)

Yo Wendy :D *zwaait*

Inge, jeetje wat naar van Corner...hoe lang moet hij nu op stal blijven?

Ilona heeft duidelijk haar zinnen nog steeds op bruin gezet en je weet het he, vooral geen haast hebben.....*kopuh kopuh kopuh kopuh*

Jilly, qua bandageren kan ik je al helemaal niet helpen (en aan lef kon ik je ook al niet helpen...je ziet..je hebt he-le-maal niks aan mij :D)...ik zou Amber d'r tip opvolgen en gewoon voor peesbeschermers gaan, ziet er ook netjes uit toch?

Als het eeeeeeeeeeeeeeeeeeven meezit, kan ik volgende week 1 van mijn favoriete fjorden ontmoeten *gaat handtekeningenboekje zoeken :') *
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ilona

Bericht door Ilona » do 14 apr 2011, 18:19

Wat dan Nathalie? Kom je bij Castor kijken??? Zou niet weten wie anders je favoriet zou zijn :P

En natuurlijk doe ik rustig aan met mijn tuigen zoektocht... O:) Dit was een spikkelsplintertje nieuwe en echt van hele mooie kwaliteit. En ja, 'toevallig' weer bruin :P
*hebbuh hebbuh hebbuh*
Nathalie

Bericht door Nathalie » do 14 apr 2011, 18:22

pfffffffffffft..jij hebt mij niet eens uitgenodigd en iemand anders wel *D

Heeft ze hetzelfde tuig niet in maat cob in zwart zodat je het voor de maat zou kunnen passen? :)*
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ilona

Bericht door Ilona » do 14 apr 2011, 18:34

Hihi, bij deze ben je uitgenodigd :D

Dat heb ik natuuuuurlijk gelijk gecheckt. Ze heeft m nog wel in t zwart op voorraad, maar ook een full :(
Ze ging nog even kijken of ze een vergelijkbare nog wel in cob had om te kunnen passen. Misschien wil ze het tuig wel in t zwart bestellen om te passen en kan ze die dan weer door verkopen. Morgen zal ik t wel horen. En even weten wat de prijs wordt als ze hem voor me gaat bestellen.
Wendy1708
Contacteer:

Bericht door Wendy1708 » do 14 apr 2011, 20:07

Jaaaaa, Nathalie :wave: ! Lekker dat de les nu echt begonnen is! Je zult zien, over een paar maanden rij je dan echt met wapperende haren door de polder! Of Limburg. :))

@Ilona, Zeker een ellendig lange nasleep. We weten nog steeds niet of het goed gaat komen met zijn been. :n Hij heeft er nog steeds erg veel pijn aan en zal nog verschillende keren geopereerd moeten worden, de pen zit er ook nog steeds in, ik vrees dat het zonder in elkaar stort...
Casper hebben we niet meer voor de wagen gehad, ik zie dat eerlijk gezegd totaal niet meer zitten. Daarnaast was het mennen toch al niet helemaal mijn hobby, ik zit er liever op :))

Ik kom nu net thuis van de crossles en jaaaaaaa, ik heb mijn body-protector en cap "uitgeprobeerd". Dat ging helaas wel snoeihard. Casper heeft wel weer heel erg zijn best gedaan. Hij sprongt echt weer superbraaf en de hindernissen waren ook wel weer uitdagend. 1 van de hindernissen vond ik al errug ambitieus maar vooruit, doe dapper dacht ik :)) , de eerste keer ging het ook prima maar tegen het eind mochten we 'm nog een keer en toen kwam ik toch iets minder leuk uit, Casper bleef even op de stam hangen met z'n voorbeen, struikel, struikel en ja, daar ging ik. Alleen waar ik terecht kwam lag ook net een boomstam, dat was dan weer wat minder 8)7 , bloed op m'n neus, pijn in m'n hoofd en 2 gekneusde vingers. Hoe ik dat laatste nou weer voor elkaar krijg weet ik ook niet _/-o_ .
Toch er maar weer op en verder gesprongen, jaaaaaahhhh, paardrijden is leuk! *o/* Misschien zijn er nog wel een paar leuke foto's van. _/-o_
Casper, aka Sven (Fjordenman)
Sydney (KWPN'er)
Cody (C-pony)
Amber_

Bericht door Amber_ » do 14 apr 2011, 20:10

Leuk hoor dat hij het zo goed oppakt :)) ! Misschien een 2de Fjordy, zal wel tof zijn haha ! Doe je ook mee volgende week, aan de oefencross in Biddinghuizen ? Ik ben er ook bij met Fjordy! :D

Hopen dat je snel mooi tuig vind *D!
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 14 apr 2011, 22:22

Je maakt me wel erg nieuwsgierig Nathalie wie dan je favoriete Fjord is die je gaat bezoeken.

Leuk Wendy, dat je je ook weer meldt. Balen dat je man nog steeds zo veel problemen heeft, kun je het ongeluk ook niet echt afsluiten lijkt me als je er nog dagelijks zo aan herinnert wordt.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Plaats reactie