Gister weer een wedstrijd gereden met Andor. We mochten op 0.3 punt na niet naar de kampioenschappen :S dus ik had ons maar snel opgegeven voor een wedstrijd in Balkbrug. Om 5 uur uit bed, helaas, trailer kregen we er niet achter dus echt lopen knooien zo vroeg op de ochtend. Uiteindelijk toch gelukt (rust kan je redden haha) en een beetje sjaggo dus op weg.
We moesten eerst de vaardigheid rijden. Het was een ontzettend mooi parcours, veel ruimte, mooie lange lijnen en een zee van tijd. Andor was een beetje stug, viel me tegen eigenlijk. Van de week zo lekker kunnen trainen maar goed, we hadden veel tijd dus ik dacht, doen we het lekker in draf en dan kan ik het mooi afsturen. Helaas was me de tijd verkeerd doorgegeven, miscommunicatie. We waren wel foutloos in het parcours (lang leve de aanpak) maar 2 seconden te laat. Dat is dus een strafpunt, had niet gehoeven. Maar toch wel een winstpuntje te pakken

's Middags ruim een half uur losgereden voor de dressuur. Wonder boven wonder was meneertje erg fijn te rijden. Hij was goed nageeflijk en beide kanten op liep hij als een trein. Mooi de stelling erin dus ik was er wel klaar voor. In de proef liep hij naar mijn idee ook super, we hielden het in ieder geval goed vast. Na de volte met 1 hand, ons struikelblok, kon ik hem ook zo weer oppakken. Ik was echt supertevreden met de proef, vooral vergeleken met vorige proeven. We kregen van de jury 183 punten. Mooi een winstpunt maar ik had eerlijk gezegd wel iets meer verwacht. Ik hoorde in de wandelgangen (jaja.. roddels op de wedstrijden haha) dat deze jury het niet zo op Fjorden en Haflingers enzo had. Ach ja, ik weet dat Andor het super deed en dit houden we mooi zo vast