wat een heerlijke fotos allemaal meiden.
stoere Fatoush ook! echt leuk Ivonne
En finnea was beutje stout buiten, maar met de trailer en het zeil ging het goed, super!!
wij hadden een leuke en spannende dag gister...
mn moeder zusje en nichtje Lieke van 3 zijn meegeweest naar Ko, Lieke was superstoer en heeft helpen poetsen en toen.. erop! op het erf stukje gewandeld en dat ging zo goed dat we zelfs buiten een stukje gewandeld hebben. Was zo trots op haar én op Ko! zo braaf dat ie was.. *glunder*

het eindigde even minder leuk... ik ging Ko in de wei zetten. Lieke was nog op het pad voor de stallen, ver weg van de wei dus..
we hebben een nieuw paard erbij.. die stond bij de wei ingang.. ik had hem al naar achter gejaagd, heb het schrikdraad in mn handen, hou dat hoog terwijl Ko de wei indraait en opeens stiert dat paard recht naar voren richting het draad vd opening... ik probeer het vast te houden, maar 800 kilo dwars door dat draad.. dat hou je niet en galoppeert dus richting de stallen/Lieke.. schrok me dood.. dus ik brul PAK LIEKE!!!
gelukkig pakte mn zusje Lieke asap op door ander schrikdraad heen, maar pff dat was me schrikken
gelukkig goed afgelopen maar de schrik zat er wel even in.... en ik heb een flinke schaafwond op mn hand en een gekneuste pink...
je piekert dan of je iets fout hebt gedaan he.. maar ik zag het echt niet aankomen

Lieke was echt ver weg van de wei..
je moet iedere seconde waakzaam zijn met kids erbij.. dan denk je kindje ver uit de buurt en dus veilig gebeurd er dat.. pfft!
gelukkig was het zitten op Ko zo leuk, dat ze het 'stoute paard wat stom deed' al snel weer vergeten was.
zo geweldig, zit je in de auto en dan babbel babbel 'ikke heb op kobalt gereden.. he mama? en toen was er een stout paard! maar kobalt is lief!

*smelt*