Mijn paardjes zijn sinds donderdag uit elkaar
Donderdag is geconstateerd dat Quincy alweer kreupelt. Niet op het zachte, wel op het harde, loopt wat stijf enz. Met andere woorden, hallo hoefbevangenheid

Meteen de boer gevraagd of ze toevallig ander voer kregen (Finn had ook wat "resten" diarree (ja klinkt lekker) in zijn staartje, dus was ook iets wat ik al had gespot en daarop kon duiden).
Bleek inderdaad dat dit het geval was. Hij vond dat Finn wat magerder werd en is daarom anders gaan voeren. Quincy kan hier blijkbaar niet tegen want die is nu na zo'n 1,5 gaan kreupelen. Dus moesten die 2 uit elkaar.
Quincy is nu weer de groep in omdat die minder rijk voer krijgen. Nou prima, daar heeft ze eerder gestaan dus weer ff naar de rangorde kijken en dan zou dat prima gaan. Maar dan hadden we natuurlijk Finn nog.
Je kunt het al raden, Finn en Garfield staan sinds donderdagmiddag/avond bij elkaar in het land. Garfield wilde meteen hengstenspelletjes gaan spelen (er bovenop springen, in de achterbenen happen e.d.) Finn deed mee met rennen maar had een beetje het "wat heb ik nu aan mn reet hangen" idee. Bokte flink van zich af met de boodschap laat me even alleen.
Quincy en Finn stonden heel lief naar elkaar te kijken en te roepen, maar dat gaat wel weer over

Hij was al uit de buitenbak ontsnapt omdat hij naar Quincy wilde die binnen stond, dus ben benieuwd of hij wel in het land is blijven staan. Een shet had namelijk het onderste draadje gesloopt en een paal uit de grond getrokken met haar escape acties
Ik zal het straks wel gaan zien als ik op stal ben en horen van de boer.
Die twee mannen kunnen het voorjaar in ieder geval heerlijk met elkaar dollen en Quincy moet ik weer goed in de gaten gaan houden. Ben ook direct weer begonnen met de druppels en als ze niet snel opknapt gaan we ook de kruiden weer bestellen waar ze vorig jaar veel aan had.