Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Viv

Re: Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10

Bericht door Viv » wo 23 feb 2011, 08:06

Nee idd, denk dattie het helemaal niet zo gek had gedaan als hengst, hij is zo lief naar merries toe. Maakt er echt een heel ritueel van. Krijgt zelfs de meer ouwe doos hengstig op stal :=
En qua tiepje issie ook niet verkeerd.
Maarja helaas.....
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 23 feb 2011, 10:53

Hij was z'n ballies al kwijt toch Viv toen jullie hem kochten?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » wo 23 feb 2011, 13:07

Yup helaas wel, anders had hij ze misschien nog wel gehad :=
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » wo 23 feb 2011, 13:29

Dan hadden z'n manen wel in boog gemoeten Viv, bekijk zo de voordelen van een ruin hihi

Hay zou echt een slechte dekhengst zijn denk ik, die is zo lomp en bruut, hij zou z'n pielemans desnoods gewoon in hun oor stoppen als hij het juiste gaatje niet vindt :=
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Peertje

Bericht door Peertje » wo 23 feb 2011, 14:04

Jilly schreef:Hay zou echt een slechte dekhengst zijn denk ik, die is zo lomp en bruut, hij zou z'n pielemans desnoods gewoon in hun oor stoppen als hij het juiste gaatje niet vindt :=
_O-

Wij gaan van het weekend Daulann eens opzoeken!
Hij zal ons echt niet meer (her)kennen, maar dat mag de pret niet drukken!
Heb er zin in!
Capone (KWPN), Beer en Grijze :L
Orion1996

Bericht door Orion1996 » wo 23 feb 2011, 18:17

Whahaha een echte Jilly beschrijving van Hay-de-hengst whahaha
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Viv

Bericht door Viv » do 24 feb 2011, 06:08

Hoe in een boog Jill? Dat is nu juist zn charme :D Ach en een ruin heeft idd ook voordelen hoor :D
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » do 24 feb 2011, 12:51

Zouden ze zo happig zijn op een hengst op de HK met lange manen?

Ik ga me tegen het nieuwe buitenrij seizoen toch een S-hack aanschaffen, maar ik zo te twijfelen over kleurtjes. Veilig (en saai) zwart of toch een kleurtje? Ik heb zo niet meteen een favo of vaste kleur. Heb veel in bruin, maar een mix bruin en zwart tuig vind ik niks. Dan zou het een flash kleurtje meoten worden. Wat zouden jullie doen?
Amber_

Bericht door Amber_ » do 24 feb 2011, 15:45

Stoere hengst Diz met lange manen haha, :)) !!!

Hmm Ik zou toch voor kleurtje gaan O:)

Ik ga zaterdag naar Tootje !! Springen haha
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Jilly

Bericht door Jilly » do 24 feb 2011, 17:45

http://www.goedhard.nl/N_frame.html?htt ... _home.html -> biothane kleuren in het blauwe balkje bovenaan
Suggestie? :P

Leuk, op bezoek bij Toot! Alvast veel plezier!
Amber_

Bericht door Amber_ » do 24 feb 2011, 19:48

Fel Groen :))
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Viv

Bericht door Viv » vr 25 feb 2011, 07:23

of oranje, ook handig in de schemer.
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » vr 25 feb 2011, 07:58

hoi allemaal, ik kom hier weer even binnenvallen, ben ziek geweest en jammer genoeg niet teveel te melden op paardenvlak |(

Maar nu bijna beter, en morgen naar de Horse Expo!!! zie het helemaal zitten, ik ga kijken voor een voltige singel en setjes :D en natuurlijk de interessante clinics enz.

en wat is dat hier met hengsten? komen er c-veulentjes?
Jilly, gelukkig is Hay gecastreerd :=
en ik heb zo'n hoofdstel in het lichtbruin, vind het wel erg handig op buitenrit!
maar als flashy kleurtje? paars vind ik wel erg mooi, maar dat kun je nu niet echt goed combineren :P
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 25 feb 2011, 09:42

Ik kom meteen mee binnenvallen. Het is zo gek, ik vind het altijd leuk om te lezen over de andere c'tjes en te zien wat jullie doen en dan heb ik het een poos heel druk en vind ik het raar om dan weer binnen te komen vallen :o

Cos en ik gaan nu echter verder met de volgende stap want 18 maart heb ik mijn eerste rijles na 20 jaar! (ook 20 jaar nagenoeg niet rijden want het hele vorige jaar heb ik eigenlijk maar een beetje met Cos lopen spelevaren, wel met veel plezier...maar nu gaan we met wat meer structuur aan de slag :D)

Cadiz als hengst was vast erg charmant geweest, Hay is blijkbaar meer van de kinky-sex :P :P

Jilly ik zou voor veilig en saai gaan, zwart dus en dan je kleurtjes halen uit je dekjes, been-dingen en weet ik wat nog meer (al heb ik zelf een bruin hoofdstel en zwart zadel :P en als je veel bruin hebt zou ik persoonlijk voor bruin gaan, maar je gaf aan dat je dat niet mooi vindt). Het nadeel van de S-hack leek mij de ruis in links/rechts teugeldruk daarom ben ik er zelf uiteindelijk niet voor gegaan, maar ik ben dus wel heel benieuwd hoe jouw ervaringen straks zijn want het principe sprak me echt aan.
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » vr 25 feb 2011, 09:55

Oranje niet Viv, ik ben geen Ollander :P :D

Jij ook al ziek Aria, zou het in het Belgisch luchtje zitten? Veel plezier alvast op de Expo!

Welkom terug Nathalie, ik miste je hier al ;)
Kinky Hay _O-

Misschien toch maar saai zwart dan ja... Koop ik nog wat extra dekjes hihi
Die S-hack zou ik enkel gebruiken om buiten te rijden, dat is eigenlijk constant lange teugel, hoop dat het zo nog meevalt met de ruis.
Viv

Bericht door Viv » vr 25 feb 2011, 10:06

neem je toch de belgische kleurtjes Jill, kan ook daar nl.

Heej naat, welneejjoh gewoon weer ff binnenvallen :D Spannend, weer eens les na zoveel jaar.

Horse expo.... tis dat we over 3wk naar equitana gaan...
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » vr 25 feb 2011, 10:26

Ikke ni houduh fan belgiuh :+ (en al helemaal niet van zwart/geel/rood)
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 25 feb 2011, 13:06

aaah...dus jullie hebben intussen ook nog niet stiekem zonder mij een c-tjes rit gedaan :D

Ik vind het idd spannend, maar heb er ook wel zin in...denk dat het Cos en mij veel goed zal doen om weer eens vanaf de grond een schop onder onze konten te krijgen om echt aan het werk te gaan en niet maar een beetje te flierefluiten samen (al zullen we dat alsnog wel doen :P)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » vr 25 feb 2011, 19:00

Vrees er voor Jilly, maar het was niet echt duidelijk wat het was, maar heb veel stress van school enz en slaap echt heel slecht dus ben wel wat vatbaarder voor vanalles en nog wat :roll:

Zie het helemaal zitten hoor! als ik naar equitana kan ga ik ook, maar vervoer moet meewerken enz.

en fijn les Kalmiya! ik kan je een ding zeggen: heb je een goeie lesgever, dan is het zaalig! en dat flierefluiten, dat verleer je toch nooit :D
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Ilona

Bericht door Ilona » vr 25 feb 2011, 19:57

Aria gelukkig weer bijna beter en Nathalie die weer even mee komt kletsen.
Ik houd ook wel eens even radio-stilte en van mij mag iedereen dan ook ten aller tijde weer binnen komen vallen :D

Kinky ~~}> Hay 8-)
En een kleurtje voor een hoofdstel? Zou ook niet zo snel kunnen kiezen. Vind het wel erg leuk om een kleurtje te kiezen. Is weer eens wat anders. Hmmm ik wil ook nog wel een ander hoofdstel misschien... :P

Vandaag Fabio naar zijn nieuwe baas in Drenthe gebracht. Sta volledig achter mijn keuze, maar vond (en vind) het vandaag opeens toch wel lastig.. Fabio is een bijzonder dier en erg gevoelig. Lastig om zo'n paard bij vreemden achter te laten en het ook los te laten.
Liefst wil ik me ermee bemoeien en steeds zeggen wat ze moeten doen ofzo.
Nieuwe mensen zijn super enthousiast en blij en ze hebben het allerbeste met hem voor. Dat geloof ik ook echt helemaal en ben ervan overtuigd dat t goed komt, maar toch..
Het krijgt ook bij mij wel weer een plekje. Maar heb toch 3 jaar voor het dier gezorgd met veel liefde en plezier.

Toen ik vanmiddag de trailer weer terug bij stal ging brengen zag Castor me aankomen. Ik dacht dat hij wel zou gaan hinniken omdat hij de trailer zag en zich vast afvroeg waar Fabio nou was.
Nou eeh geen centje pijn volgens mij. Hij keek me alleen maar schaapachtig aan en dacht volgens mij alleen maar: 'ETEN?' :+
Toen een maandje terug zijn vriendinnetje weg ging waar hij veel korter mee samen had gelopen is hij wel een dagje van slag geweest, maar nu lijkt hij er nog geen probleem mee te hebben dat zijn terror- en maatje weidegenoot weg is.
Ze hadden ook een beetje een haat/liefde verhouding volgens mij, dus misschien vindt Castor t gewoon ook wel lekker zo.
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Plaats reactie