Aria gelukkig weer bijna beter en Nathalie die weer even mee komt kletsen.
Ik houd ook wel eens even radio-stilte en van mij mag iedereen dan ook ten aller tijde weer binnen komen vallen
Kinky

Hay
En een kleurtje voor een hoofdstel? Zou ook niet zo snel kunnen kiezen. Vind het wel erg leuk om een kleurtje te kiezen. Is weer eens wat anders. Hmmm ik wil ook nog wel een ander hoofdstel misschien...
Vandaag Fabio naar zijn nieuwe baas in Drenthe gebracht. Sta volledig achter mijn keuze, maar vond (en vind) het vandaag opeens toch wel lastig.. Fabio is een bijzonder dier en erg gevoelig. Lastig om zo'n paard bij vreemden achter te laten en het ook los te laten.
Liefst wil ik me ermee bemoeien en steeds zeggen wat ze moeten doen ofzo.
Nieuwe mensen zijn super enthousiast en blij en ze hebben het allerbeste met hem voor. Dat geloof ik ook echt helemaal en ben ervan overtuigd dat t goed komt, maar toch..
Het krijgt ook bij mij wel weer een plekje. Maar heb toch 3 jaar voor het dier gezorgd met veel liefde en plezier.
Toen ik vanmiddag de trailer weer terug bij stal ging brengen zag Castor me aankomen. Ik dacht dat hij wel zou gaan hinniken omdat hij de trailer zag en zich vast afvroeg waar Fabio nou was.
Nou eeh geen centje pijn volgens mij. Hij keek me alleen maar schaapachtig aan en dacht volgens mij alleen maar: 'ETEN?'
Toen een maandje terug zijn vriendinnetje weg ging waar hij veel korter mee samen had gelopen is hij wel een dagje van slag geweest, maar nu lijkt hij er nog geen probleem mee te hebben dat zijn terror- en maatje weidegenoot weg is.
Ze hadden ook een beetje een haat/liefde verhouding volgens mij, dus misschien vindt Castor t gewoon ook wel lekker zo.