Hallo trotse E-tjes baasjes!!!!
Jaaaa, het is 2011

, het jaar dat onze E-tjes "volwassen" worden. Een jaar waar wij er op gaan klimmen, een stapje verder gaan met beleren, een o zo spannend jaar waar we zo lang naar uit hebben gekeken.
Eigenlijk is het dan achteraf toch wel snel gegaan, toen het nog van die wollige veulens waren, de tijd is omgevlogen.
Iedereen dus een top 2011 gewenst, vol gezondheid, geluk en veel goeds, dit word ons fjordenjaar!!
Welkom Joyce!
Ik ben Daphne, ik heb twee E-tjes, Eachann en Ewald, twee ruinen van Timor en Hermansen.
Ik ben 29, getrouwd en ik heb twee zoontjes Steyn van 4 en Finn van 9 maanden.
Edgard is mooi! Lang ook zo te zien op de foto, hij ziet er al best groot uit.
Leuk weer een ruin, volgens mij zijn er maar een paar E merries hier toch?
Fijn Desire, dat Elvis zijn voet mooi is, ik hoop ook ijzerloos door het leven te gaan met ze. Zoals het er nu voor staat kan dat. Alleen Juweeltje draagt in de zomer ijzers voor het mennen.
Over die tanden. Ewald is wel rap, hij is er al 4 kwijt. Jammer genoeg niet gevonden, wel gezocht! Boven heeft hij zijn 2 voorste tanden gewisseld, en onder ook twee.
Eachann heeft boven 4 tanden, twee boven elkaar, ziet er zo stom uit, ik heb er ook wel een foto van. Daar schieten de volwassen tanden door het tandvlees heen, en de baby tanden zitten er ook nog.
Dan had Hosta dat dus ook, wat Eachann heeft..
En Harold heeft slagtanden, hahaha. (binnenpretje

, Steyn verteld dat overal, zo ook vanmiddag met Nico bij AH, jaaa, jaaa mevrouw, onze Harold heeft slagtanden.. Uhm.. dan moet papa uitleggen dat Harold een paard is en tja slagtanden,dat zijn dan die 4 hengstentanden die later door kunnen komen....) Naja...
Om maar door te gaan op die tanden, inderdaad Roos, dat is zo anders.. Steyn had voor zijn eerste jaar zijn hele gebit al rond, incl. zijn kiezen. Finn heeft alleen onder nog twee tandjes, en boven is er nu ook 1-tje door.
We zijn bezig met een weidesleepje te kopen voor achter Harold, om de bak te trekken. Roos, wat heb jij precies voor Danc?? Zo moeilijk wat nu... Je hebt een aantal soorten en we kunnen er maar niet uit beslissen, omdat we er geen ervaring mee hebben, tips??