afkolven vind ik voor het ogenblik niet echt een goede oplossing
weet wat het is om hele dagen af te moeten kolven en dan ben je nog meer tijd kwijt
ben wel van plan om eens een dag extra af te kolven om een maaltijd voor Dylan in te kunnen vriezen voor wanneer het echt nodig is
(ik heb met arwen destijds 1.5 maand enkel afgekolfd, zij wou niet drinken aan de borst. ben moeten stoppen omdat ze reflux had en teveel overgaf, had gewoon niet genoeg omdat te kunnen overbruggen. Ik had dan al niet veel tijd meer vrij om nog iets te doen)
Nu heb ik in de voormiddag wel wat tijd 'over', maar moet dat meestal opgebruiken omdat er nog rommel staat van de avond voordien enzo.
(leslie vertikt het dus om in de avond zijn spullen van het eten op te ruimen en dus mag ik dat de dag nadien doen, en als hij het eens doet is het met veel gezaag, ook weer niet leuk)
dan bekijkt hij me raar als ik soms zeg van dat ik terug in bed kruip, dan zegt hij dat ik toch niks te doen heb, ja juist
denk dat bij mij mijn grootste probleem is dat het niet wilt doordringen bij Leslie en dat ik het tegen iemand kwijt moet kunnen
leslie kan er dus nog niet mee overweg dat Dylan er is, en voorlopig is dat omdat hij Dylan nooit kan eten geven. Hij zaagt dat hij enkel maar pampers moet doen. (ja anders doet hij totaal niks nu met zijn zoon, hij moet er toch iets mee doen)
Met arwen gaf hij geregeld een flesje, maar nu valt dat totaal weg en ja ...
Hij merkt ook voor de moment enkel Dylan zijn huilmomenten, als hij krampen heeft. (maar die beginnen rond 4 uur en zijn gedaan rond 7 uur in de avond, hij heeft dan nog niet de volledige huillading

gekregen) maar zit er na 5 minuten wel als eerste op te zagen en klagen
tja we zien wel