Onze B-tjes genieten van het leven, ook in deel 7

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Bailey

Re: Onze B-tjes genieten van het leven, ook in deel 7

Bericht door Bailey » do 18 nov 2010, 21:32

je houdt ons wel in spanning Anouska, ben heel benieuwd naar de foto's van je knappe Bjorn!

Gelukkig valt het mee met je hand Clau. Fjordjes en eten... is ook lastig ;)

Sofie, wat vervelend allemaal! Probeer een beetje rustig aan te doen, wat hectisch allemaal. Sterkte!

Fijn dat Brass haar ijzertje weer erop heeft. Spannend, in het donker rijden!

Dank voor de complimentjes :D Ik ben zo trots op Bailey en hoe goed hij het allemaal doet! Vandaag heeft hij een dagje vrij gehad, ik rijd eigenlijk nooit meer dan twee dagen achter elkaar en had er nu al drie gedaan.
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 18 nov 2010, 22:11

Ik ben er weer!! Heb net even bijgelezen maar geen puf meer om te reageren..tot morgen! ;)
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » vr 19 nov 2010, 06:57

ik schrik van de berichtjes van Sofie. koester die borstvoeding. Wanneer je hiermee stopt. komt het niet meer terug en het is zoooo speciaal. Zo bijzonder. En leuke bijkomstigheid is is dat het het beste voor je kind is.
laat leslie weten dat je dagen nu echt goed gevuld zijn met de kleine man. Zo'n manneke zet je leven op zn kop, bepaald je dag en nachtritme En als de kleine honger heeft, dan moeten de groten maar ff wachten. Ook papa's kunnen moeite hebben om om te schakelen.

Ik heb het ook gehad, ik kreeg de dag ook niet rond. en had toen nog niet eens paarden. gelukkig begreep mijn man wel hoe de dagen liepen.

Zo'n baby is maar een klein weerloos propje, die je de hele dag bezighoud. Ik hoop dat je je man het duidelijk kan maken hoe de dagen gaan.
je zou kunnen proberen om het eten koken over de dag heen al te doen. voor bereidingen kunnen ook al erder op de dag, maar ja, dan blijft er waarschijnlijk ergens anders weer iets liggen.

Zorg dat je goed eet, en je rust neemt.deze tijd krijg je niet weer met zo'n klein hummetje, ze benne maar zo groot.

Ik ga straks voor het eerst in jaren weer een op de menkar zitten. Ik laat me rijden.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Keandra

Bericht door Keandra » vr 19 nov 2010, 08:20

afkolven vind ik voor het ogenblik niet echt een goede oplossing
weet wat het is om hele dagen af te moeten kolven en dan ben je nog meer tijd kwijt
ben wel van plan om eens een dag extra af te kolven om een maaltijd voor Dylan in te kunnen vriezen voor wanneer het echt nodig is
(ik heb met arwen destijds 1.5 maand enkel afgekolfd, zij wou niet drinken aan de borst. ben moeten stoppen omdat ze reflux had en teveel overgaf, had gewoon niet genoeg omdat te kunnen overbruggen. Ik had dan al niet veel tijd meer vrij om nog iets te doen)
Nu heb ik in de voormiddag wel wat tijd 'over', maar moet dat meestal opgebruiken omdat er nog rommel staat van de avond voordien enzo.
(leslie vertikt het dus om in de avond zijn spullen van het eten op te ruimen en dus mag ik dat de dag nadien doen, en als hij het eens doet is het met veel gezaag, ook weer niet leuk)
dan bekijkt hij me raar als ik soms zeg van dat ik terug in bed kruip, dan zegt hij dat ik toch niks te doen heb, ja juist

denk dat bij mij mijn grootste probleem is dat het niet wilt doordringen bij Leslie en dat ik het tegen iemand kwijt moet kunnen
leslie kan er dus nog niet mee overweg dat Dylan er is, en voorlopig is dat omdat hij Dylan nooit kan eten geven. Hij zaagt dat hij enkel maar pampers moet doen. (ja anders doet hij totaal niks nu met zijn zoon, hij moet er toch iets mee doen)
Met arwen gaf hij geregeld een flesje, maar nu valt dat totaal weg en ja ...
Hij merkt ook voor de moment enkel Dylan zijn huilmomenten, als hij krampen heeft. (maar die beginnen rond 4 uur en zijn gedaan rond 7 uur in de avond, hij heeft dan nog niet de volledige huillading :+ gekregen) maar zit er na 5 minuten wel als eerste op te zagen en klagen

tja we zien wel
Keandra

Bericht door Keandra » vr 19 nov 2010, 08:57

toch nog een woordje goed van mijn kant

ik kreeg gister te horen dat ik opnieuw opvang voor dylan kon beginnen zoeken
ik heb al opvang gevonden, hij kan bij een super opvangmama (Arwen is daar ook nog bij geweest in verlofperiodes en die was daar super af)
*o/*

men dag is terug beter *o/*
(denk dat ik straks om kleren ga voor dylan en eens ga kijken voor mezelf, mezelf een boost geven 8)7 )
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 19 nov 2010, 10:09

is er niemand in jullie omgeving die Leslie eens aan z'n verstand kan brengen dat jij het nu vreselijk zwaar hebt? Volgens mij heeft hij niet door wat een impact een bevalling heeft op je lichaam en dat voeden om de zoveel uur er ook aardig inhakt.
Even je troep opruimen is toch niet zo moeilijk, hij is toch een volwassen vent?
Ik hoop dat jullie tot een oplossing kunnen komen meissie, want hier wordt jij de dupe van :(:)
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mike

Bericht door Mike » vr 19 nov 2010, 12:20

Om 14.30 begint een herdenkingsbijeenkomst voor drie collega's van me, die in het vliegtuig in Cuba zaten.
Eén productiehal is omgebouwd tot herdenkingsruimte, met 800 zitplaatsen. Het word (voor een hoop mensen) een heftige middag, vermoed ik zo.
Beauty
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 19 nov 2010, 12:22

jeetje wat erg zeg Mike, voor jou ook veel sterkte
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Keandra

Bericht door Keandra » vr 19 nov 2010, 12:36

oei dat is erg Mike

veel sterkte toegewenst

edit: typefout :=
Anouska

Bericht door Anouska » vr 19 nov 2010, 21:12

Jeetje Mike :(:).

Zal zo de foto's online zetten, was ook zo druk gister en vandaag en morgen weer. (sssttt niks zeggen hoor, wij gaan morgen puppy kijken sssttt)
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Elvina

Bericht door Elvina » vr 19 nov 2010, 23:16

Oh Sterre, wat is Bailey toch gaaf!

Foto's zien er goed uit Anouska, super leuk om jullie aan het werk te zien!

Wel aan jezelf denken en voor jezelf op komen Sofie!

Hoe was Duitsland Kristel?

Beauty was ziek vandaag, ze deed zo d'r best met longeren!;) Gister voor het eerst weer gereden tijdens les en ging ni heel verkeerd:)
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 20 nov 2010, 08:21

Sofie, sommige mannen snappen het ook echt niet he..wel, net als Tessa zegt, voor jezelf opkomen..zonder ruzie te maken..is er niet een youtube filmpje of boekje over hoe vrouwen zich voelen of wat ze allemaal doorstaan in jouw fase? Misschien dat dat wel aankomt bij hem..

Anous, leuke foto's maar ik vind de manen in blokjes zonde! Maar ik ben dan ook van een hele traditionele boog haha, oldskool he.. Ik vind het zo fijn voor jullie dat het rijden beter gaat en je zadel is mooi! Ziet er heel comfortabel uit. En wat voor puppy? sssspannded!

Tessa, YES!

Duitsland was leuk! Echt heel leuk, ik was met 26 leerlingen en die zijn allemaal gezellig! Er was 1 leerling die gebeld werd door BNN voor een wedstrijd en die moest dus op dag 1 al 's avonds terug met de trein naar NL. Verder lekker biertjes gedronken en gekegeld met de leerlingen. Heerlijk van die oudere klassen! De bezoeken aan bedrijven waren ook interessant en de leerlingen waren allemaal razend enthousiast. Ze doen allemaal mee aan een internationale design wedstrijd over een paar weken! (Ze worden tot ambachtelijk meubelmaker opgeleid).

Nu TE veel snot en een bonkhoofd..als het straks wat opklaart wil ik nog even een rondje bos doen..geen zin in de bak..Beer gisterenavond na mijn werk even gezien.. mijn lieve vriendje!
Bailey

Bericht door Bailey » za 20 nov 2010, 19:01

veel sterkte Mike... wat heftig zeg.

Fijn dat het zo goed ging Tessa!

Leuk om foto's te zien van Bjorn Anouska, heb ook in het topic gereageerd.
Wat voor puppy? Ik ben nieuwsgierig :D

Mooi dat Duitsland zo leuk was Kristel! Wat leuk dat je leerlingen meedoen aan een design wedstrijd. Heb je nog gereden vandaag?

Ik heb echt een heeeerlijke bosrit gemaakt vandaag. Bailey heeft echt superlekker gelopen en we hebben veel gedraafd onderweg.
Tegenwoordig is hij braver als we alleen op stap gaan dan met andere paarden erbij. Gek peerd heb ik toch, een poosje terug durfde hij nog niet alleen weg van stal en nu wil hij niet anders :=
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 20 nov 2010, 19:15

Even vanaf mobiel in de auto.. ik Heb vanmiddag lekker een rondje bos gedaan. Lekker gegaloppeerd en genoten van het samen zijn met geeltje. Beer us alleen ook veel braver dan net meer. Morgenvroeg weer rondje bos met stalgenoot en haar schrikpaard. Ze wil ook veel buiten rijden maar heeft een lastig paard. Ome beer doet het wel even voor!
Anouska

Bericht door Anouska » za 20 nov 2010, 21:46

Volgende week zaterdag gaan we onze kleine vent ophalen.
Voorproefje :L
Afbeelding

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 20 nov 2010, 21:51

Oooohhwww, HEBBEN!
Anouska

Bericht door Anouska » za 20 nov 2010, 22:39

We wilde persé een reu, waren 2 reutjes in het nest. We hadden met beide een klik, maar thuis afgesproken dat het dan de pup zou worden met het meeste wit. Wilfred wilde black and tan en ik een 3 kleur, dus dan door de helft, hebben we allebei onze "zin". Ook het puntje van zijn staart is wit, hihihi. Is, al zeg ik het zelf, een berner sennen qua aftekeningen alleen dan zonder de aftekeningen op zijn kop.

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 21 nov 2010, 09:05

Goed compromis! Leuk, heb je al een naam?

Ik ga zo weer het bos in met mijn gele vrind! Zin in want het is prachtig weer. Later deze week wordt het overdag ook onder nul..bah.. denk dat ik dan al naar de dikkere deken ga..even zien hoe de prognoses zijn.. nou ik ga naar Beer, tot later!
Yfke-lover

Bericht door Yfke-lover » zo 21 nov 2010, 12:54

Nogmaals Anouska wat een scheetje kom op kraamvisite hoor zet de beschuit alvast maar klaar ik weet de naam al vind het een leuke grappige naam maar dat moet ze zelf maar vertellen
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Anouska

Bericht door Anouska » zo 21 nov 2010, 12:55

Hebben we, maar die blijft nog even geheim ;). Hij krijgt een eigen topic zaterdagmiddag.

www.fitenvitaaldier.nl
Plaats reactie