Lang geleden datk nog een keer op bezoek kwam hier in t topic...ik ben ondertussen van baan veranderd, en daar kan ik bv tijdens mijn middagpauze niet op internet daar de meeste sites geblokkeerd zijn. Als ik thuis kom, na mn werk en de paarden, zit ik vaak niet meer op internet...
Hoe gaat t hier met de E-tjes?
Ik heb goed nieuws ivm Jack :
Vorige week is mijn DA geweest en ze heeft hem helemaal onderzocht : eerst een beetje voelen aan beide benen, dan moest ik met hem aan de hand draven/stappen, dan heeft ze n soort buigproef gedaan, en tot slot moest hij ook los even stap/draf/galop doen .
Dat was allemaal meer dan prima en meneer is op dit ogenblik zo goed als genezen verklaard

.
In het voorjaar komt er een nieuwe scan en als ik daar t definitieve resultaat van heb mag ik heel stilaan beginnen met longeren.
We hebben zijn voer ook al iets opgetrokken. Maar tis nog altijd uitkijken voor bevangenheid.
De laatste week is hij niet meer op de weide gegaan maar hij mag in de kleine overdekte paddock vanaf nu : 's middags en 's avonds gaat hij hier met mijn andere paard in.