Anouska hoe is het nou met je hand? En Bjorn had dus zijn bokkepruik op
Heerlijk als ze zo braaf zijn he Sterre? Gaaf die rythm beads
Kristel lekker aan het shoppen geweest voor Beer
Marleen ik wou dat ik zo mooi kon knippen en waarom woon je zover weg? Dan had ja de boog van Vera ook mogen doen

. Ik vind Benthe er super goed uit zien hoor
Tessa ik kan me voorstellen dat je op je roze wolkje zit hoor
Leuke foto's Mike, die 2 vinden elkaar heel erg lief
Ik wilde vandaag vanuit mijn werk even met Exel gaan rijden, ik was woensdag met Vera weggeweest die onderweg weer een ijzer verloor en gisteren was de smid er om maar gelijk alle ijzers te vervangen. Exel heeft dus 2 dagen wat minder aandacht gehad, eigenlijk moet ik meer met Vera rijden, maar Exxie vindt aandacht zo fijn, dus ik besloot om vandaag lekker met hem op pad te gaan.
Helaas dachten de weergoden daar anders over, ik was hem aan het poetsen (hij had weer gestudeerd voor varken

) en toen vielen er een paar druppels, alleen die druppels gingen zich heel snel vermeerderen en in notime had ik dus een paard met een zeiknatte rug. Aangezien ik nog niet alle blubber verwijderd had, ging dat water zich op z'n rug lekker mengen met de blubber. En daar gooi ik dan dus geen zadel op

Ik vond het ook zielig om 'm dan maar terug te zetten, dus heb ik 'm meegenomen naar het hoge gras, heeft ie lekker van dat hoge verse gras kunnen eten (en ik ben zeiknat geregend

).
Morgenochtend staat op de planning om in de herkansing te gaan, nou maar hopen dat de weergoden ons morgen beter gestemd zijn.