Dus wie doet er aan sport met zijn hond?
Het zou leuk zijn om ook eens met mensen hier te kletsen die naast de gele monsters ook iets met hun honden doen.
Ook als je niet aan behendigheid doet maar een andere tak van hondensport beoefend zou het leuk zijn om over onze 'werkende' honden te kletsen.
Een fotootje erbij zou leuk zijn.

Ik doe al sinds 1,5 jaar aan behendigheid met mijn Boxer "Phoenix" en zij doet dat erg leuk al is ze niet erg snel maar ze kan wel een foutloos parcours lopen en in oktober hebben we dan ook onze eerste wedstrijd.
Wij trainen in Leeuwarden bij de Boxerclub { binnenkort verandert deze club naar een algemene club, maar iedereen is altijd welkom hoor }
Ok beetje duffe foto maar ik heb even geen betere, helaas kan ik op zo'n moment niet zelf achter de camera staan.

Ook ben ik sinds een paar maanden met Paulus bezig maar hij heeft een andere aanpak nodig dan Phoenix en hij is niet zo'n held, zeker niet met grote honden vind ie erg eng, en hij kan tijdens de training ook pardoes van het veld aflopen omdat hij dan erg geimponeerd is door de grote honden.