Even een ego-berichtje...
Robbert had het na een flinke kopstoot van Bol het een beetje gehad vandaag, dus ik had alle paardjes lekker voor
mezelf daarna! Bij ons zijn de weides nu tijdelijk gesloten vanwege dat ze gewoonweg blank staan nu simpel gezegd,
dus ik had 3 heerlijk energieke knollies tot mijn beschikking.

nog gereden ook!
Bol rijd ik nu ongeveer 3 keer in de week op B niveau. Gaat goed, hij blijft tot nu toe heel en hij heeft er heel erg veel
plezier in (vooral de galop!)! Witje zit ik sinds een week of drie af en toe weer op, maar hij voelde gister en vandaag zo
goed dat we vandaag een lekker drafje hebben meegepakt. Ging super, hij voelde goed los en zuiver! Komende tijd maar
weer rustig proberen op te bouwen na 5 maanden 'vakantie'. Top!
Daarna had ik het zeldzame genoegen eens op Peer te kunnen rijden! Nou... Peer is nog lang niet klaar voor de Abop
denk ik zo!

een 'bootcampje' basisdingen voor Peer vandaag. Wenden, buiging, activiteit en impuls en ook fijn: been = reactie graag.

Nog even een lekker stukje naar buiten met hem geweest als beloning. Toffe Peer!
Was vanmorgen echt ontzettend snotterig en beroerd, maar in de loop van de dag trok dat met behulp van wat aspirientjes
gelukkig weg en heb ik een heerlijke pennytijd gehad! Nu lekker bankhangen met de laptop voor de TV!