Ik wil voornamelijk aangespannen rijden met Cos (misschien ooit een sulky erbij zodat ik ook alleen met hem op pad kan) en als ik zonder groom zit, wil ik ook zo nu en dan eens ohz met hem op pad door het bos, zal op hooguit 1 keer in de week uitkomen denk ik. Misschien dat het, als Cayleigh een stuk verder is (ze rijdt nu al los naast de fiets maar naast Cos is natuurlijk nog weer heel wat stappen verder) en los samen met mij kan rijden, iets meer wordt....
hahahaha..ik had pas weer iets dufs, was met Cos en de hond gaan hardlopen in het bos. Ik kwam langs een grote stapel boomstammen en bedacht me dat ik vroegah dan meteen op het paard gesprongen zou zijn (ook zonder boomstammen trouwens

), toen mezelf maar wijs gemaakt dat Cos er toch niet netjes naast zou blijven staan, en voila...al grazend parkeert hij zichzelf mooi parallel met de stapel....toen dus even slikken, want ik had geen excuus meer..hehehehe...
Ben er dus, geheel onverantwoord zonder cap en zonder wat dan ook, opgeklommen en heb zo een stukje over het pad "gestapt", met aan de ene kant het halstertouw aan het halster en aan de andere kant de hondenriem
Vervolgens zag Cos een groepje blaffende honden aankomen met fietsers erbij en ben ik er maar snel afgegleden. Het klinkt te Penny voor woorden, maar ik vond het zo'n overwinning op mijn (huidige) zelf

. Vroegah zou ik daar niet eens over nadenken en nu voelde ik me helemaal dapper