Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Jilly

Re: Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!

Bericht door Jilly » vr 20 aug 2010, 10:07

Jep :j

Op zich vind ik het heerlijk zitten, zolang we rechtdoor rijden en veel stappen of galopperen. Maar een les uur in de bak houd ik er niet mee vol :n

In de tijd dat ik Alm nog reed had ik trouwens geen ander zadel en dat was dressuur en springen met de BF en dat ging wel, maar toen kwam er een boomzadel bij, ben je weer verwend door het vaster zitten en lijkt die BF heel slecht daarnaast haha.
Als ik vanaf nu weer enkel met de BF ga rijden went het vast weer, maar dat heb ik er niet voor over :D
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » vr 20 aug 2010, 10:16

Yep,nog steeds.
Zeker na het jubileum...zalig :z
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Viv

Bericht door Viv » vr 20 aug 2010, 11:12

Ik ben voor de Dressuur ook van boomloos afgestapt en op boom overgegaan. Kdies is te breed voor boomloos in combi met mijn korte pootjes. Zit gewoon niet terwijl ik er met Tjo endurance en western mee gereden heb.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 20 aug 2010, 11:28

Ik wil voornamelijk aangespannen rijden met Cos (misschien ooit een sulky erbij zodat ik ook alleen met hem op pad kan) en als ik zonder groom zit, wil ik ook zo nu en dan eens ohz met hem op pad door het bos, zal op hooguit 1 keer in de week uitkomen denk ik. Misschien dat het, als Cayleigh een stuk verder is (ze rijdt nu al los naast de fiets maar naast Cos is natuurlijk nog weer heel wat stappen verder) en los samen met mij kan rijden, iets meer wordt....

hahahaha..ik had pas weer iets dufs, was met Cos en de hond gaan hardlopen in het bos. Ik kwam langs een grote stapel boomstammen en bedacht me dat ik vroegah dan meteen op het paard gesprongen zou zijn (ook zonder boomstammen trouwens :P), toen mezelf maar wijs gemaakt dat Cos er toch niet netjes naast zou blijven staan, en voila...al grazend parkeert hij zichzelf mooi parallel met de stapel....toen dus even slikken, want ik had geen excuus meer..hehehehe...
Ben er dus, geheel onverantwoord zonder cap en zonder wat dan ook, opgeklommen en heb zo een stukje over het pad "gestapt", met aan de ene kant het halstertouw aan het halster en aan de andere kant de hondenriem :+

Vervolgens zag Cos een groepje blaffende honden aankomen met fietsers erbij en ben ik er maar snel afgegleden. Het klinkt te Penny voor woorden, maar ik vond het zo'n overwinning op mijn (huidige) zelf :+ :+ . Vroegah zou ik daar niet eens over nadenken en nu voelde ik me helemaal dapper :')
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » vr 20 aug 2010, 11:44

Oh foei Nathalie, zo onverantwoord hihi. Heb je dat aan Cayleigh verteld? (brengt haar mss nog op ideeën :P )

Ik heb vanavond weer les, morgen denk rondje buiten. Normaal zouden we naar de knipcursus, maar Louis had een béétje een andere planning qua indeling dus ik neem de moeite niet om 'm mee te zeulen, knippen lukt me heus zelf wel *ahum*
Ilona

Bericht door Ilona » vr 20 aug 2010, 11:57

@ Nathalie, heerlijk toch even zo'n pennymomentje :D

@ Jilly, heb je het knippen nog niet in de vingers? Hayco loopt er toch altijd wel netjes bij? Of laat je het nog steeds vaak door iemand anders doen ;)

Ik zou ook nog wel eens een boomloos willen proberen. Je hoort er zulke wisselende verhalen over. Het lijkt mij wel fijn, maar misschien valt het enorm tegen.
Hmm weer iets voor mijn 'to do list'.. 8-)
Laatst gewijzigd door Ilona op vr 20 aug 2010, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » vr 20 aug 2010, 11:59

Oeps, nu heb ik mezelf versproken geloof ik :+ dat Hay er meestal zo netjes bij loopt is grotendeels Ines haar verdienste, ik houd haar gezelschap en help haar met Cilda en de rest en in ruil daarvoor knipt zij Hayco. Ik vind het heel makkelijk zo, maar ze heeft een drukke studie dus tijdens de examenperiodes doe ik het altijd zelf en als ik het lijntje maar hoef te volgen lukt het me wel redelijk. Moet het dus wel goed bij houden.

Maar een talent word ik nooit, heb er geen geduld voor en heb ook niet dat inzicht. Dus verder dan lijntje volgen zal ik wss nooit komen :P
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 20 aug 2010, 12:03

Ik heb 1 keer halfslachtig geprobeerd Cos te knippen en na een paar "knipjes" (ik had heel eigenwijs besloten dat je het beste eerst alles gelijk kon knippen (dus het zwart dat erbovenuit knipt eerst gelijk knippen) en dan het witte aan twee kanten (geheel tegen Wendy's advies)) heb ik vertwijfeld de schaar aan Wendy gegeven die het toen weer moest redden :')
Nu laten we het groeien, dus dat probleem is simpel opgelost :P

Dit aan Cayleigh vertellen? zijn jullie mal? Dan wil ze nooit d'r cap meer op!!!
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » vr 20 aug 2010, 12:07

Haha, lekker zwijgen dan maar :))

Pff het is zo'n mooi weer, heb helemaal geen zin om te werken (nooit op vrijdagnamiddag hihi)
Zou nog wat slechte betalers moeten rappeleren, maar die zijn 'toevallig' toch nooit aanwezig op vrijdag 8)7
Ilona

Bericht door Ilona » vr 20 aug 2010, 12:17

@ Jilly, Als je op deze manier het knippen op kunt lossen zou ik me er ook maar niet te druk om maken :)

@ Nathalie, zo kun je het ook oplossen natuurlijk. Gewoon laten groeien die handel!
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » vr 20 aug 2010, 19:58

Zo knotten zitten erin, nu even duimen dattie ze laat zitten. Stal was poepjesvrij toen we naar huis gingen dus dat moet goedkomen toch?
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Peertje

Bericht door Peertje » vr 20 aug 2010, 20:10

Peer is ook helemaal klaar voor morgen! Ben benieuwd hoe het zal gaan!
Capone (KWPN), Beer en Grijze :L
colunder

Bericht door colunder » vr 20 aug 2010, 21:12

Voor diegene die morgen naar de keuring gaan, succes!!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Peertje

Bericht door Peertje » vr 20 aug 2010, 21:23

Thanks!

Afbeelding

:D
Capone (KWPN), Beer en Grijze :L
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 20 aug 2010, 21:31

whahahahaha wat een meesterlijke foto! :')

succes morgen!
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » za 21 aug 2010, 05:43

_O-

Iedereen veel succes vandaag!
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » za 21 aug 2010, 07:31

Als hij er morgen ook nog zo uit ziet moet hij wel winnen _/-o_

Succes vandaag voor iedereen die naar de keuring gaat.
DreamingOne

Bericht door DreamingOne » za 21 aug 2010, 14:35

Wat een rampendag vandaag.. Co was braaf tot een uur voordat hij de ring in moest..
Ineens ging er een knopje om en was hij totaal in paniek, steigeren en allemaal rare fratsen.
Wat er nu in zijn hoofd omging, god mag het weten. Normaal is hij nooit zo.
Hij heeft wel een eerste premie behaald met 37 punten, heb er een beetje een dubbel gevoel over aan de ene kant ben ik blij en toch ook weer niet helemaal.
Laatst gewijzigd door DreamingOne op za 21 aug 2010, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit het oog, maar niet uit het hart!
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » za 21 aug 2010, 14:40

Wij hebben een super dag gehad. Braaf en schoon paard en ook nog een 1ste premie met 36 punten en 3de geplaatst van de 8! *o/*
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » za 21 aug 2010, 14:42

Beide gefeliciteerd met de behaalde punten!
Plaats reactie