Nou meneertje vandaag iig voor de nacht teruggezet. Hij heeft in 2 dagen tijd ene halve baal hooi en 1/4 baal kuil schoon op en zag er eindelijk weer wat gevuld uit. Zegt genoeg he?
Ze hebben er vandaag een 10m2 gras bij gekregen (voor 5 paarden) en de vliegen waren iets minder dus tsja hij hoort toch bij zn soortgenoten al vermaakt hij zich prima in zn eentje.
Tuurlijk is er al meer voorgevallen:
- 1e week, wissel naar andere box (achterste zonder eigen ingang en zonder overleg)
- kleinere kast toegewezen krijgen dan in eerste instantie gezegd was (en nu heeft shetje met weinig spul een joekel van een kast) en dan je spullen zo midden in de kapschuur op een hoop pl**ren.
- te weinig strokorrels besteld/geleverd gekregen
- hele winter te weinig ruwvoer dus zelf moeten bijvoeren
- niet hoeveelheid biks krijgen die je aangeeft (1/2-3/4 schep geven terwijl je maar 1/4 wilt).
- vragen om een binnenbox en die toewijzen aan je boxgenoot die er niet om gevraagd heeft
- aangegeven dat ik precies wil weten wanneer ze wormenkuur krijgen en welke (heb er met Tjo genoeg gezeik mee gehad) en dan gewoon niks zeggen en wel geld willen zien (zn dochters geven die spuiten terwijl ik dat liever zelf doe).
- beweren dat je paard bevangen staat alssie een stevige halsspier heeft
- en dan nu dat gezeik met dat land....
Ter illu:
de bodem van de wei nu:
terwijl aan de andere kant van het draad...
Kontje aan kontje op het smalle strookje
Want dit is de rest van de wei:
En even je geurtje afzetten....
Mn oude stal zijn we weggegaan omdat 2 lui de sfeer verziekten en de rest van de stal meetrokken en mn bijrijdster de dupe werd. Maargoed bijrijdster hebben we niet meer en sfeer is daar ook erg veranderd en wij ook dus ala.... scheelt wel 20km rijden en kan zelf alles inkopen en bepalen wattie krijgt, zaaaaaalllliiigggggg. Dus hopelijk gaat dat door. Scheelt me ook nog eens dik 100 euro/mnd.