Ik ben bijna 2 weken in Frankrijk geweest. Op een camping gestaan vlakbij vrienden die bijna 2 jaar geleden naar Frankrijk geëmigreerd zijn. Ik reed voorheen altijd op haar paarden en later gingen we samen met ieder eigen paard(en) rijden.
Nu heb ik lekker in Frankrijk door de Correze gereden. Mooi daar!! Was echt super leuk. Handig zo'n gezellig contactje in zo'n mooie omgeving
@Anna, zo te lezen ga jij de smaak wel weer te pakken krijgen met die sjeesknol van je!
Ik laat binnenkort ook eens een tandarts komen voor gebit controle bij Castor, ben benieuwd hoe het eruit ziet.
@ Janine, balen dat je zoveel moet werken! Zeker als je alleen de weekenden samen tijd hebt... Hopelijk wordt het volgende maand wat beter ingepland voor je.
@ Ing, Corner is zijn officiële naam toch? Inderdaad, niets mis met deze naam
@Anita, hopelijk knap Celoontje snel weer op... Voor hem vervelend om kreupel te zijn, maar voor jou ook dat je nu niet lekker door kan.
@Viv, zal je dan nu eindelijk een lekker zadel gevonden hebben?
Staan de foto's al op PP? Ga zo even zoeken. Leuk dat je zo'n stoere cross gereden/geoefend hebt.
Nou ik ga zo eens de warmte trotseren en op pad naar m'n knollies.
Eens kijken wie er zin heeft in een lekkere koude douche

Castor haat water, maar ik vind eigenlijk dat hij er maar eens aan moet gaan wennen om af en toe eens afgespoeld te worden.. Wat jullie?
Fabio vindt het daarentegen wel erg lekker, maar die is weer bang voor de tuinslang (levensgevaarlijk natuurlijk..)
Ga maar eens lekker tutten