Beer doet uitgebreid bootcamp verslag (veeeeel)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
kristelhans

Beer doet uitgebreid bootcamp verslag (veeeeel)

Bericht door kristelhans » ma 21 jun 2010, 16:08

Hallo luitjes,

Afbeelding

Ja, jullie zien het goed..ik zit in een gevangenis..ik ben namelijk gedrild op een bootcamp afgelopen weekend...Kristel vond het nodig om mij naar Nijverdal te verslepen waar haar vriendinnetje Vivian met haar geeltje Cadiz op vakantie was..nou, wat een vakantie!

Ik werd op vrijdagochtend in zo'n gekke kar geladen..nou vind ik dat een peulenschil dus ik liep er braaf op..er hing een netje hooi maar ik was te nieuwsgierig dus ik stond alleen maar in het rond te koekeloeren.. Al mijn spullen moesten mee en hup, daar gingen we!

Aangekomen in Nijverdal werd ik dus in een stal gedropt..even uitrusten hoor..er lag wat lekkers dus ik vermaakte me wel!
Na een tijdje werd ik op een opzadelplek gezet waar ik heerlijk uitgebreid werd gepoetst..zadel en alles erop en gaan met die banaan! Kris nam me mee naar buiten en steeg op..ik had ogen op steeltjes want alles was zooooo anders daar! We reden een pad af achter de stal en kwamen al snel op een lekker breed pad..

Afbeelding

Ik logeerde bij Cadiz, das die gele hippie en we werden direct dikke vrienden..heel gezellig dat hij dus mee ging naar het bos!

Afbeelding

Al snel kwamen we op een paars veld uit..ik werd nogal enthousiast dus ging steeds harder lopen..eerst gaf ik nog wel gehoor aan dat ding in mijn mond, de stem van Kristel en haar rustige zit maar later besloot ik lekker alles te negeren..daar vertel ik straks meer over..

Afbeelding

Er was een man op een mountainbike mee die steeds hele creatieve foto's ging maken..soms verstopte hij zich in de bosjes of in een boom en dan schrokken Cadiz en ik daar wel van maar het is allemaal goed afgelopen op een enkel 'hobbeltje' na.

Afbeelding
Ik ben ondertussen al een hele vent geworden (vind ik zelf)...Op deze foto kun je zien dat ik niet meer zo'n puppy ben als een paar maanden geleden..ik vind het buiten rijden ook zo leuk!

Afbeelding
De paden op, de lanen in... Ik hinnikte steeds als ik de man met de camera weer zag..vond hij wel leuk geloof ik! Ik kan namelijk ook ERG hard hinniken dus daar kun je ook niet omheen!

Afbeelding
Lekker drammen op de heide kan ik ook goed! Gelukkig was Cadiz de rust zelve..ook al probeerde ik hem meerdere malen op te jutten, hij bleef kalm..

Afbeelding
Vanuit een boom gezien..ik deed net alsof ik hem niet zag..

Afbeelding
Endurance team Beer!

Afbeelding
Netjes op de ruiterpaden blijven...

Afbeelding
Hier steek ik lekker mijn tong uit tegen de camera maar het was een beetje donker dus helaas..grapje mislukt!

Afbeelding
De volgende dag wilden we deze route gaan rijden maar het weer was zo beroerd..constant plensbuien dus heb ik voor het eerst in mijn 5 jarige bestaan in een buitenbak gereden..eerste paar rondjes waren best spannend maar na een tijdje trok ik me weinig aan van alle flapperende toestanden... Ohja, eerst mocht ik nog lekker spelen met Cadiz!

Afbeelding
Even snuffen aan elkaar..

Afbeelding
Zeldzaam moment..ik HAAT knuffelen..ik ga liever rennen en druk doen..stilstaan en kroelen is echt te 'lame'. Bij Cadiz is 't net andersom dus oké, ik moest wat water bij de wijn doen.

Afbeelding
Als ik dan wil spelen doe ik altijd heel debiel met mijn enorme hoofd..die schud ik door de lucht en dan draai ik mijn nek ook heel gek..Kristel moet dan heel hard lachen maar ik vind dat ik dan juist erg imponerend ben!

En dan krijgen we dus een hele reeks foto's zoals de volgende:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Even rustig aan doen... (check die pretbek!)

Om vervolgens weer net zo hard door te gaan..
Afbeelding

Afbeelding
Terror Beer

Afbeelding
He, he, eindelijk gekalmeerd..wat ben ik knap he?

Afbeelding
Dit is zo langzaamaan mijn typische gezicht geworden..ik kijk heel vaak zo..weet ook niet waarom maar gaat vanzelf.

Ohja, daarna werd er dus in de buitenbak gereden..primeur!
Afbeelding
Ik moest eerst alles even goed bekijken natuurlijk..voor ik kon ontspannen..

Afbeelding

Galop konden we ook goed oefenen..die vind ik nogal lastig in een bak maar hier kon ik lekker rechtdoor skeur'n!
Afbeelding

Afbeelding

Daarna ook maar even mezelf voorgesteld aan de knapste fjord die ik ooit ben tegen gekomen!
Afbeelding

Afbeelding
Leuk doen met de baas...

Op de laatste dag gingen we een rit maken van 20 km..ik mocht voor het eerst in een groep paarden mee..omdat ik zo'n dramkont kan zijn af en toe, kreeg het bitje van Cadiz in..daar kon nog een teugeltje aan als noodrem..Kristel vond het eerst een naar idee maar ja, in een groep mocht ik gewoon niet remloos zijn dus eerst even uitgeprobeerd..ik merkte niet zoveel verschil..behalve dat dit bit lekker stil lag in mijn mond..ik heb in het bos wel een paar keer geprobeerd om langs alle karren en ruiters te sjezen maar door de 2de teugel was het me na 2 keer duidelijk dat ik niet mocht doen..de hele rit verder op een losse teugel gereden..ik was best moe want we hebben zoooo veel gedraafd! Ook nog stukken gegaloppeerd omdat mijn benen te kort waren en ik het niet altijd kon bijhouden..

Afbeelding

Afbeelding
Hier zie je dat de onderste teugel achter de pommel van Kristels zadel zit..zo heeft het dus vrijwel de hele rit gehangen..ik was dus heel braaf!

Afbeelding
En hier gaan we weg, het bos in..

Het was een heel leerzaam weekend... Viv en Andy en Cadiz, bedankt!
Laatst gewijzigd door kristelhans op ma 21 jun 2010, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Anita
Contacteer:

Re: Beer doet uitgebreid bootcamp verslag (veeeeel)

Bericht door Anita » ma 21 jun 2010, 16:20

Leuk, vanmiddag de verhalen al gehoord, nu de foto's. Je hebt wel een heel gaaf weekend gehad joh, heerlijk.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Elvis

Bericht door Elvis » ma 21 jun 2010, 16:40

Dat ziet er heel geslaagd uit +:)+
Beer is zeker volwassen geworden joh!Vind hem best verandert...
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 21 jun 2010, 16:46

Ja Anita, heerlijk weekend gehad! Mooie stallen daar he? Heb het zo goed naar mijn zin gehad en Beer is ook helemaal in de watten gelegd!

@ Elvis, Beer is inderdaad van puppypony tot stoere vent getransformeerd! Hij is nog steeds bezig met veranderen.
Pablo
Contacteer:

Bericht door Pablo » ma 21 jun 2010, 16:48

Hey Beer, Pablo hier! Ik wou dat ik vorige week bij Viv geweest was. Ik was in Ermelo, dat is pas afzien! Pff, ik ben vorige maand nog bij Helga en Johan geweest, maar ik wil nu wel weer! Heeft die grote herdershond vlak na het koeienpad je nog laten schrikken? Ik weet wel dat hij komt, maar doe elke keer net alsof ik er ontzettend van schrik :P Jij bent echt ook groot, volgens mij zijn Cadiz jij en ik wel ongeveer even groot!
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 21 jun 2010, 16:53

Ha Pablo, ik hoorde al dat jij het hier ook zo leuk vindt! De herdershond heeft zich koest gehouden maar ik ben ook niet bang van honden..wil er altijd heen om ze te begroeten!

Ik ben veul groter dan Cadiz..Johan heeft me opgemeten en ik ga richting de 1,54...oeps.. Dacht ook dat ik even groot of misschien wel kleiner dan Cadiz was maar dat is niet zo..
rowenna

Bericht door rowenna » ma 21 jun 2010, 17:22

Wauw, ziet er leuk uit daar zeg.
Moet wel gezellig geweest zijn.
Wat word Beer mooi zeg, hij is nu echt een stoere vent aan het worden.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Love_Jordy

Bericht door Love_Jordy » ma 21 jun 2010, 17:32

jaa ik had je fotó's lekker al op hyves gezien haha:P
Maar ziet er echt lekker relax uit allemaal! en dat brede bospad! WAUWWW!
Beer zit lekker strak in z'n velletje,
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★

L2 Startgerechtigd!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Bailey

Bericht door Bailey » ma 21 jun 2010, 17:46

Heerlijke foto's en een een heel leuk verhaal! Duidelijk een geslaagd bootcamp :D
Daphne!

Bericht door Daphne! » ma 21 jun 2010, 18:28

Wat een geslaagd uitje zeg, ziet er super gezellig uit allemaal. Heerlijk~!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » ma 21 jun 2010, 18:32

Ziet er gaaf uit allemaal, wat zullen jullie genoten hebben!!
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Charret

Bericht door Charret » ma 21 jun 2010, 19:07

Wow wat is Beer mega goed opgedroogd. Van iel ventje tot een echte grote rastypsche vent. Gaaf!
Lijkt me heerlijk zo'n weekend!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Suzanne

Bericht door Suzanne » ma 21 jun 2010, 19:14

wat een onwijs leuk verslag beer!
en wat een spannende dingen heb je allemaal gedaan, maar ook onwijs leuk en een nieuwe vriend erbij, echt gaaf!!
Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 21 jun 2010, 19:25

Charret schreef:Wow wat is Beer mega goed opgedroogd. Van iel ventje tot een echte grote rastypsche vent. Gaaf!
Lijkt me heerlijk zo'n weekend!
Ga er bijna van blozen (zegt Beer).

Hij mag nog wel wat bespierder worden en na het bootcamp was hij ook slanker dan ervoor..haha..

Net een stapritje aan een lang teugeltje door het bos gedaan om de spieren lekker los te maken..hij was zoooo braaf! Morgen is hij vrij en dan vanaf woensdag weer wat opbouwen voor de les van zaterdag.
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » ma 21 jun 2010, 19:28

Jee, ik herkende Beer haast niet meer, kleine boys worden groot!
Esther

Bericht door Esther » ma 21 jun 2010, 20:00

Jij ook al aan de kimblewick dus.. Is wel even prettig als ze er tussenuit willen knijpen.
Klinkt en lijkt als een leuk uitje!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Marloes

Bericht door Marloes » ma 21 jun 2010, 20:02

Wat een leuk weekend is dat geweest!
Beer ziet er goed uit, een echte vent al. :)
Gerritje

Bericht door Gerritje » ma 21 jun 2010, 20:06

wat een leuk verslag! Had al even op je hyves gespiekt. maar foto's met verhaal erbij zijn leuker.

Enne, die ronde van de kaart ga je gewoon in september doen!!!
---
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 21 jun 2010, 20:10

Esther, ja voor de zekerheid die erbij gepakt..vond het wel spannend omdat ik het een behoorlijk bit vind qua formaat maar hij deed het er super op! Vandaag weer op zijn gewone bitje en hij was veeeel minder drammerig (kan ook spierpijn zijn haha!). Staprondje gedaan van 3 kwartier en af en toe ophoudingen gemaakt..stond meteen stil..braaf!

Gerritje, in september de hele ronde is wel de bedoeling maar dan moeten we nog wel wat trainen.. kilometers doordraven vindt Beer nog best pittig..heeft ie opeens niet zoveel praatjes meer haha! Hij zweette amper maar had halverwege echt een dood punt bereikt..Viv heeft de snelheid enzo bijgehouden..weet het niet uit mijn hoofd maar het was een prima endurance tempo geloof ik. Nouja, vaker doen dus!

Marloes, dankjewel! Ja, hij is nu wel echt puppy-af!
Dennis

Bericht door Dennis » ma 21 jun 2010, 20:22

Wat is het een knap paard geworden Kristel!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Plaats reactie