Oh, Kristel, Beer leert het galopperen echt wel!
Wat goed dat het samenwonen zo goed bevalt Anouska, lekker zeg. En wat heerlijk dat ook het rijden zo goed ging!
Spannend...fjordsport voor Beauty.
Wat een leuke foto's Marleen, en wat goed dat Benthe zo braaf is.
Heb vandaag ondanks de drukte maar wat tijd uitgetrokken om lekker met Bailey te rijden. Was heerlijk, hij had er ook echt zin in.
Heb lekker ons bitloze hoofdstel gepakt in plaats van het bitje, ik wilde het zo leuk/ontspannen mogelijk maken vandaag en bitloos is hij gewoon stukken makkelijker te rijden.
Lekker allemaal dingen gedaan vandaag die hij (en ik) leuk vindt.
Dingen als van de ene kant naar de andere kant van de bak galopperen en aan het einde zo snel mogelijk halthouden. Prachtig vind hij dat, en hard dat hij dan kan! Het is zo leuk om te merken hoeveel lol hij in dit soort dingen heeft. Net als met het voetballen wordt hij echt giga fanatiek. Zo gauw hij doorheeft wat de 'spelregels' zijn van wat ik bedacht heb gaat hij er echt voor, hij vind het fantastisch als ik hem mee laat denken
Oh, en Bailey heeft nu ook 3 nieuwe halsters, haha! Niet helemaal de bedoeling... we hadden er twee besteld bij een webwinkel (kado van m'n vriend voor m'n verjaardag eind april) maar 5 weken en verschillende mailtjes later hadden we nog niets in huis. Toen maar een nieuwe bestelling geplaatst bij een duitse webshop, spullen na vier dagen in huis dus ik harstikke blij.
Werden vanmorgen, zonder enige aankondiging of reageren op mijn mail, toch ineens die twee halsters van de eerste webwinkel bezorgd!
Even overlegd met vriendlief en besloten de boel allemaal maar te houden

Het past allemaal, staat ook goed, dus Bailey heeft is weer goed verwend!