Marleen! Ik moest van de week nog een keer aan je denken..lekker gehad dus? Ik ga in de zomer echt langskomen hoor! Reserveer maar vast een peerd voor me!
Tessa: GEFELICITEERD met je winstpunten!
Sterre, kan het ook met een pluk uit Beers eigen staart?

Das natuurlijk leuker! Knip ik een stukkie af en stuur ik je dat op..(kun je goede handel mee drijven hier denk ik..iemand anders maakt armbanden en hangers van haar voor mensen). En Bailey is natuurlijk ook gewoon een puber dus daar groeit ie vast wel overheen!
Schoonzus vond het heerlijk op Beer! Ze heeft een jaar of 2 geleden veel op een haffie gereden dus ze was niet helemaal bekend met fjord-achtige vormen haha.. Ze moest wel even wennen aan het zadel..BREED! En ik kreeg een compliment..ze vond Beer zo ontzettend netjes opgevoed onder het zadel..licht in de hand en goed aan de hulpen! (terwijl we nu aan het verbeteren zijn want hij is nog lang niet goed genoeg aan de hulpen). Ze moest lachen toen ze afstapte: oh wat een klein stukkie naar beneden, daar ben je zo! (ze rijdt sinds een half jaar zelf op een giga paard die heel lang en lastig te rijden is en dood in de mond..heb haar wat tips gegeven om te oefenen..) Was heel gezellig dus!
Ik wil vandaag even naar de finish van de Vechtdal endurance rit maar dan moet ik alleen...vind ik altijd een beetje lastig om dan brutaal dingen te vragen haha maar ik wil zo graag kijken bij de veterinaire keuringen enzo..misschien ga ik het wel gewoon doen..
Beers abces is veeeeel minder geworden..denk dat het met een paar dagen wel zo goed als weg is..dan nog even goed helen en dan is meneer weer kwaaltjes-loos! (afkloppen)