Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Keandra

Re: Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!

Bericht door Keandra » do 06 mei 2010, 17:33

lol die laatste foto kris

je hebt beer toch ook een beetje gegeven?

hier waren de paarden weer tevreden dat ze terug binnen mochten
8-) nog zo makkelijk als je ze niet moet vangen
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 06 mei 2010, 17:35

Hij lustte het niet!
Keandra

Bericht door Keandra » do 06 mei 2010, 17:43

dat meen je niet
8)7

die van ons proberen je alles afhandig te maken, zelfs al hebben ze juist gegeten
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 06 mei 2010, 18:12

Nog eentje dan..omdat ie zo leuk is!
Afbeelding
Bailey

Bericht door Bailey » do 06 mei 2010, 18:55

ah, die foto met het ijsje is ook al zo leuk! Jullie zijn leuk saampjes :)
Elvina

Bericht door Elvina » do 06 mei 2010, 20:11

Wat een gave foto's van Beer en Bailey!

En Linda, ik dacht dat je kwam logeren ;) Ik heel het logeerbed neerzetten ;) :P

Pff ben moe! Maar net zo super fijn gereden. Bollie loopt fantastisch! Hopelijk zaterdag nog steeds! Geef d'r gewoon morgen vrij ;)
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 06 mei 2010, 20:19

Ben je weer beter, Tessa?
Elvina

Bericht door Elvina » vr 07 mei 2010, 14:31

Ja, was gelukkig van korte duur :D
Baal wel van die regen, dan is morgen de bak zo vies nat :(
Ga zometeen m'n varkentje d'r maantjes en staart wassen ;) en poging doen tot vlechten :D Heb Mike alweer geregeld als fotograaf dus als er mooie foto's tussen zitten zal ik ze wel posten :P
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 07 mei 2010, 14:32

Succes morgen Tessa!
Bailey

Bericht door Bailey » vr 07 mei 2010, 19:03

Succes Tessa! Ben benieuwd naar de foto's :)

Vandaag heeft Bailey eerst door de bak gehold, staart erop en hoofdje hoog, hij leek wel een arabiertje, hihi! Helaas geen camera bij me.
Daarna nog lekker zonder zadel gereden. Gestapt, veel gedraafd, veel buiging en stelling geoefend en nog een beetje gegaloppeerd. Dat is nog lastig zonder zadel, galop is nog niet zo sterk en hij heeft de neiging terug te vallen in een HEEL snelle en hobbelende draf. Die draf corrigeren zonder zadel is nog een hele opgave ;)

Op stal zijn een aantal nieuwe paarden, vandaag ook kennisgemaakt met het grootste deel van de nieuwe stalgenootjes. Allemaal heel leuke mensen!
Een van de nieuwe stalgenootjes is een meisje waar ik zo'n 10 jaar geleden veel mee heb gereden. Heb haar echt al jaaaren niet gezien dus dat is echt leuk!
Anouska

Bericht door Anouska » vr 07 mei 2010, 21:24

Heel veel succes morgen Tessa!

Leuk dat je zonder zadel hebt gereden Sterre. Zo'n snelle hobbelende draf is niet makkelijk nee. Leuk dat 1 van je nieuwe stalgenootjes al kent.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Bailey

Bericht door Bailey » vr 07 mei 2010, 23:23

even mijn nieuwe creaties showen ;)
Ik kwam er al achter dat de laatste drie met de klipjes niet aan mijn zadel passen (de ringen zijn te dik) maar die met de leertjes gaan prima!
Er hangt er al eentje aan m'n zadel, wil nu ook een aantal kortere gaan maken voor aan het hoofdstel.

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 08 mei 2010, 08:09

Wat gaaf Sterre! Maak je die op bestelling?? ;) En wat leuk dat je gezellige stalgenoten hebt! Altijd fijn als je iemand hebt die je al wat langer kent (als het klikt natuurlijk).

Mijn broertje en zijn vriendin komen vanmiddag en zij rijdt op een heeeuule grote, dure KWPN-er..ze doet haar rijkleren aan want wil nu wel eens een keer op een fjord rijden! (ze reed vroeger op een haffie dus helemaal raar zal het niet zijn). Hopen dat Beer zich van zijn beste kant laat zien! Leuk! (ik ga haar bekeren hehe ;) )

Succes vandaag Tessa! Zet 'm op!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 08 mei 2010, 12:10

Hooooi allemaal! Long time no see, ik ben op Vlieland geweest voor een weekje. Heb daar ponykamp begeleid, echt SUPER leuk! Ben nu wel echt superbrak van de hele week laat naar bed (dropping, dierengeluidenspel, bonte avond e.d.) en de volgende ochtend weer om 8 uur op stal zijn om te voeren en poep te scheppen...!

Benthe dus de hele week niet gezien.. Ze staat nu lekker dag en nacht buiten, zondag heb ik haar verhuisd. Super plekje, mooi dichtbij zodat ik makkelijk heen kan. Gisteren meteen op de terug weg even langs gegaan, ze staat er lekker bij! Ze staat met 3 andere paarden, waarvan er 1 is die haar helemaal leuk vind en de andere 2 zijn nogal dominant en accepteren haar nog niet helemaal. Maar dat komt vanzelf.

Kristel was superk*t dat Beer wéér ergens last van heeft, het houdt ook niet op bij jullie zeg...
Sterre wat een gave dingen! Die ga je aan je zadel vastmaken? Dat staat vast stoer bij zo'n westernzadel!!
Succes vandaag met je wedstrijd Tessa, ik ben benieuwd hoe het is gegaan!!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Anouska

Bericht door Anouska » za 08 mei 2010, 14:52

Wat gaaf Sterre!

Je schoonzus als tot bekering gekomen Kristel?

Morgen zeker lekker uitslapen Marleen?
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Elvina

Bericht door Elvina » za 08 mei 2010, 16:04

Woehoe! 2 winstpunten! 183 en 185 punten en 4e en 5e van de 11 ;) Zal vanavond wel even foto's kijken :D
Fjordenpowerrrr!
Elvina

Bericht door Elvina » za 08 mei 2010, 20:09

Heb foto's bij PP gezet!
Zo lekker m'n bedje in, ben moe! En ik moet morgen werken :(
Bailey

Bericht door Bailey » za 08 mei 2010, 21:31

Dankjullie :)
ik wil er best een voor je maken hoor Kristel! Heb nog genoeg manen liggen om nog een heel aantal te maken.

Hoe vond de vriendin van je broertje het rijden op een Echte Fjord?

Welkom terug Marleen! Wat goed dat het zo leuk was op het ponykamp, lijkt me ook echt super om te doen.

Gefeliciteerd Tessa! Werk ze morgen!

Bailey was stoer vandaag. Na het rijden in de bak nog een klein buitenritje gemaakt, we kwamen twee paarden met wagentjes tegen. Een enorme hinnik van Bailey toen ze voorbij gingen, paar dribbelpasjes, maar geen paniek verder en na een paar passen was hij weer rustig. Knap peerd, hij leert het wel :)
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 09 mei 2010, 08:52

Marleen! Ik moest van de week nog een keer aan je denken..lekker gehad dus? Ik ga in de zomer echt langskomen hoor! Reserveer maar vast een peerd voor me!

Tessa: GEFELICITEERD met je winstpunten!

Sterre, kan het ook met een pluk uit Beers eigen staart? ;) Das natuurlijk leuker! Knip ik een stukkie af en stuur ik je dat op..(kun je goede handel mee drijven hier denk ik..iemand anders maakt armbanden en hangers van haar voor mensen). En Bailey is natuurlijk ook gewoon een puber dus daar groeit ie vast wel overheen! ;)

Schoonzus vond het heerlijk op Beer! Ze heeft een jaar of 2 geleden veel op een haffie gereden dus ze was niet helemaal bekend met fjord-achtige vormen haha.. Ze moest wel even wennen aan het zadel..BREED! En ik kreeg een compliment..ze vond Beer zo ontzettend netjes opgevoed onder het zadel..licht in de hand en goed aan de hulpen! (terwijl we nu aan het verbeteren zijn want hij is nog lang niet goed genoeg aan de hulpen). Ze moest lachen toen ze afstapte: oh wat een klein stukkie naar beneden, daar ben je zo! (ze rijdt sinds een half jaar zelf op een giga paard die heel lang en lastig te rijden is en dood in de mond..heb haar wat tips gegeven om te oefenen..) Was heel gezellig dus!

Ik wil vandaag even naar de finish van de Vechtdal endurance rit maar dan moet ik alleen...vind ik altijd een beetje lastig om dan brutaal dingen te vragen haha maar ik wil zo graag kijken bij de veterinaire keuringen enzo..misschien ga ik het wel gewoon doen..

Beers abces is veeeeel minder geworden..denk dat het met een paar dagen wel zo goed als weg is..dan nog even goed helen en dan is meneer weer kwaaltjes-loos! (afkloppen)
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » zo 09 mei 2010, 17:54

Hoi allemaal!!!

Zo te lezen gaat het met iedereen zn gangetje..
Thessa gefeliciteerd met jullie winst, dat gaat ook als een speer zeg, hoeveel hebben jullie er nu?
En bailey ziet er super stoer uit met zijn lange manen en westernzadel!

Ik moet me diep schamen, maar heb eigenlijk weinig tot geen tijd om achter de comp te fjordenwerelden, net een nieuwe baan, dan weer naar bo en me dag is voorbij...

Met ons gaat het verder echt super. Vandaag weer les gehad en hij deed erg zijn best..
Wilde het toch nog even met jullie delen.... Anders staan er volgens mij alleen beer foto's op ;)!
( hij ziet er trouwens wel goed uit Kristel)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog twee filmpjes van me les, eerste met stap en draf en de tweede met galop:
http://www.youtube.com/watch?v=XnaRuSXU72M

http://www.youtube.com/watch?v=mE7RLMIQLyw
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Plaats reactie