dankjulliewel! Ben ook heel trots op mijn zadel, hihi, het is zo mooi!
Wat goed Kristel dat Beer gegaloppeerd heeft! Wauw zeg! Bij Bailey moet je ook niet vragen HOE hij galoppeert hoor, hij snijd alle hoeken nog af en sturen kan nog niet, dan valt hij terug in draf. Het blijft z'n moeilijkste gang, maar hij heeft wel megaveel plezier als we het oefenen.
Aanspringen gaat bij hem best heel achterlijk hoor. Eerst 'viel' hij nogal in galop, maar nu hij de truuk beter doorheeft neemt hij bij het aanspringen vanuit z'n achterhand een enorm hoge eerste sprong bij het aanspringen! Wel goed hoor, het komt van achteren, maar het is duidelijk nog wat overdreven
Kan me voorstellen dat het spannend is als Beer loopt te bokken met galop, dat doet Bailey gelukkig niet. Als er iets omhoog gaat is het veel eerder de voorkant dan de achterkant.
Gaan we lekker allebei oefenen, dan kunnen ze vast normaal galopperen over een tijdje, haha!
Succes met je sollicitatie Claudia!
Wat fijn dat Beauty de wei weer in mag! En gefeli met haar verjaardag
He Marleen, wat naar dat Benthe kreupelt

Balen zeg, hoop dat wat rust haar goed doet!
Annalynn, wat fijn dat je lekker buiten hebt gereden met Brass.
Wat leuk dat je man ook op les gaat Yvonne! Ben benieuwd hoe bink het vindt om aan het werk te moeten.
Bailey heeft vandaag een 'tutdag' gehad omdat hij gisteren zo hard z'n best had gedaan. Tutdag is voor ons grondwerk en vrijheidsdressuur en een hoop geknuffel. Was heerlijk! We hebben ook nog z'n galop geoefend zonder dat ik erop zat, dat gaat ook duidelijk steeds soepeler.