@krukje is wel makkelijk,ik doe het nu met een stoel

Ik heb les van iemand anders trouwens hihi. Mijn instructrice gebruikt grote lijnen van de manier, maar heeft ook andere dingen in arsenaal. Ze komt in ieder geval niet in de AdB lijsten voor. Heb voor haar gekozen omdat ik zelf denk dat er altijd meer wegen zijn die naar Rome leiden en ik liever iemand heb die als een bepaalde manier niet werkt even opzij grijpen naar een andere manier. Degene die ik nu heb sluit wel mooi aan bij hoe ik Orion heb ingereden (die heeft spaans klassieke achtergrond), maar ze is iets duidelijker in het overbrengen.Viv schreef:Zou toch eerst een clinicje volgen om te kijken of het wat is die manier voor je een instructeur zoekt. AdB (of iig de manier van les die wij kregen) werkte totaal niet voor ons. Mijn eigen instructrice werkt vanuit de Centred riding in combi met Bent Benderup en dat past ons veel beter. Zelfde doel maar fijnere manier om er te komen voor ons.
Haal je haar er alleen uit als ze moet werken? Want dat hebben ze idd snel in de gaten.pjotr_nientje schreef:Haha....dat gaat tegenwoordig alleen nog maar vaker worden
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..