Bericht
door Daphne! » wo 03 mar 2010, 20:19
Nancy, volgens mij bedoelde ze die keer dat het regende, dat wij er waren. Daarna is het volgens mij niet meer gebeurd.
Yvette, ja ben best zenuwachtig, maar ook wel dubbele zenuwen. Spanning voor de operatie (al heb ik het al eens meegemaakt, dus weet waar ik aan toe ben, Steyn is ook met geplande keizersnede gekomen), en gezonde zenuwen voor ons kindje, hoe zal hij er uitzien, is hij helemaal gezond?
Sandy, de foto's komen vast, ik ga jullie bombarderen, haha.
Nancy, we krijgen weer een jongen, heerlijk!!!! Ik heb geen idee hoe het is om gewoon te bevallen, als je ze soms op tv ziet schreeuwen moet het wel vreselijk zijn.... Bbrrr, al herinner ik me de napijn van de keizersnede nog maar al te goed, pppfff, na 5 dagen kon ik nog niet rechtopstaan, en dacht echt dat het niet meer goed zou komen, wat een pijn.. Ook kan je alleen maar op je rug liggen, op je zij kom je niet van de pijn. En na 6 weken kan je pas weer een beetje tillen. Nou, we gaan ervoor, hij moet er toch uit!!!!
Veel werk af en toe he, een eigen plekje, veel mensen zeggen dat ook wel tegen mij. Lekker makkelijk, zo alles voor jezelf, maar ze beseffen niet dat je dan ook echt alles zelf moet doen. Sloot uitbaggeren, mestput legen, hooi en stro voorraad bijhouden, kruiwagen/riek/of bezem stuk, is ook zelf nieuwe halen. Soms ben je dan blij dat je wat leuks met je paardjes kunt doen, en bij ons is het ook echt, eerst het werk en dan de lolletjes.
Chuncky, en jongentje dus, en hij is ons tweede kindje, zijn grote broer is Steyn van 3.5
Wel jammer ja, dat jij zo ver woont, vergeleken bij ons dan he..
Haha, Esther, ik vind het juist super stoer zo met je trekker, heerlijk!!! Ik wou dat dat soort dingen bij ons in de buurt gebeurden, of anders gezegd, ik woon gewoon in het verkeerde deel van Nederland!
Verder gaat het met E en E heel goed, Ewald word echt een paard, Eachann is een heerlijke bol aan het worden, lekker stevig propje.
En Nico is helemaal in zijn element met ze, omdat ik niks meer doe, wisselen Yvonne en Nico af met binnen en buiten zetten. Nico moest ze vanavond binnen zetten, natuurlijk was Ewald zijn halster weer kwijt (heb een hele kudde halsters, dagelijks een nieuwe, en elke week gaat er iemand de wei door op halster-verstekelingen jacht).
Maar goed, dat deerd Nico niet, die klikt Eachann aan, en slaat een halstertouw om Ewald's nek en neus, en neemt ze zo mee naar stal, als engeltjes.... Ik verbaas me steeds weer hoe die gozer met die paarden omgaat. Nooit iets met paarden gahad, maar hij heeft ze helemaal!! Doen geen stap bij hem verkeerd, echt grappig, nu heeft hij ook wel zijn lengte en postuur mee, maar ze hebben erg respect voor hem. (ik zou zelf toch ff naar het hok gaan om een nieuw halstertje te halen,hihi)
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux