Anouska, hopelijk krijg je je Toyota Bjorn snel weer gerepareerd, hihi!
Wat erg van je stalgenootje... hopelijk is het een lichte hersenschudding en houdt ze er niet te lang last van. Goed van je dat je haar uit die longeerbak hebt gekregen!
Wat grappig Kristel dat we een beetje hetzelfde bezig zijn (geweest)! Ik doe het inderdaad ook heel rustig aan, stapje voor stapje, met die kleine vent van mij. Vind het zo belangrijk dat hij er lol in blijft hebben.
Wat fijn dat je vriendin eindelijk weer een eigen stekkie heeft zeg, super voor haar, een lekker nieuw begin.
Na het fiasco met ons boomloze zadel wat we in eerste instantie gekocht hadden ben ik dolblij dat mijn oude vzh zadel zo goed op Bailey past. Ding is waarschijnlijk al zo'n 15 a 20 jaar oud, ik kocht hem 10 jaar geleden tweedehands voor mijn eerste fjordje (Bailey's moeder). Toen ik haar moest verkopen door rottige omstandigheden toendertijd heb ik dat zadel altijd gehouden. Het is het lekkerste vzh zadel waar ik ooit op heb gezeten.
Bijna een soort Assepoester verhaal dus, maar dan met een zadel in plaats van een glazen muiltje.