Fjorden, fjorden en nog meer fjorden, hemel op aarde!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Mrln_
Contacteer:

Fjorden, fjorden en nog meer fjorden, hemel op aarde!

Bericht door Mrln_ » ma 30 nov 2009, 22:39

Hoooi!

Zondag stond Kristel na enig zoeken om half tien bij mij op de stoep, jeeej we gaan naar Balloo! :D
Ik mezelf in de auto gehezen, laarzen achterin en rieden moar! Grappig was dat toen we in Balloo aankwamen Anita er ook net was, wát een timing! We hadden het lekkere weer gelukkig mee dus 't kon al niet meer stuk! Helaas krijgt Kristel het dan wel weer voor elkaar om haar bolide precies naast een dikke plas te zetten zodat mijn mooie laarsjes (de waterdichte stonden tenslotte achterin) meteen wat 'Balloo'er regenwater' op mochten zuigen.
Handje geschud met José en Pernille, die druk aan de arbeid waren en binnen lekker kopje thee gedronken. Toen was het tijd voor de rondleiding! LEUK! Anita had het getroffen, die mocht met Jan op de trekker omdat het blubsie was op het land, en wij gingen gezellig met z'n vieren in de auto.
Op weg naar 2 héle leuke 2jarige hengstjes. Naam en afstamming moet je me niet meer vragen, zoveel fjorden op één dag gezien, dan onthoud ik de helft niet meer ;) We liepen verder naar het volgende weiland, maar eerst natuurlijk even op de foto op de hunebedden! Fjorden in volgende weiland bekeken en daarna de veulies, lieeef! Hele veulenspul om ons heen, superleuk! Daarna zijn we weer terug gereden naar de boerderij want er was bezoek, wij even kijken bij halfzussie van Beer, Pluk. Daarna nog weer even theeleuten binnen, en hopsa weer verder naar het volgende weiland fjorden. Dit keer met z'n zessen in de auto, Esmee (schrijf ik dat zo goed?) van Pluk ging ook mee. Natuurlijk stonden de peerdies helemaal achterin het supergrote weiland, maar je moet er wat voor over hebben om het gele spul te bewonderen!
Na veel foto's en weinig actie := weer in de auto gepropt en terug naar de boerderij want het was tijd voor Manus en Rudsmo! Jeej! Eerst Manus, wát een knappe vent is het toch! Ik nog ff met hem op de foto haha! Lachen! Daarna naar mooie Rudsmo! En Kristel moet natuurlijk al kriebelend nog even met hem op de foto, wat een schatje is het!
Toen was het alweer tijd om op te stappen want wij wilden natuurlijk nog even door naar Mantinge!! Dus hopsie in de auto en achter Anita aan. Daar meteen de fjordies bekeken natuurlijk, in de auto had ik al een hoop foto's gewist want het geheugen was vol van al die fjorden in Balloo. Leuk om de F-jes bij elkaar te zien, wat een mooierds allemaal!! Meline, Fendora, Djambo en Celony stonden er ook mooi bij en lekker knuffelig :D Natuurlijk nog ge-thee-leut en het programma van Anita bekeken 8) Complimenten Anita!
Zwaaien naar Anita en door naar Kerkenveld, naar het toch wel prachtigste paard van de hele dag (nou okee, die 2jarige hengst en Manus komen in de buurt... ;) ) BENTHE! Helaas stond mevrouw net op stal en was ze dus aan het genieten van haar eten. Ze vond het dus niet heel gezellig dat ik haar daar wegrukte om haar te laten zien aan Kristel. Beetje ongeduldig, maar Kris, zo is ze dus normaal niet :x

Lang verslag van een superdag! Ik heb echt genoten, was voor mij de eerste keer in Balloo en meteen zo leuk ontvangen en veel gezien, bedankt José, Jan en Pernille, ik vond het super leuk! Anita ook bedankt voor de thee natuurlijk en dat we je fjordenspul gezellig mochten bekijken, we zijn trouwens goed terug gekomen hoor, ik wilde nog sms'en maar was het vergeten := Klein stukkie vanaf Kerkenveld dus ik kom snel weer eens aanwippen!
Kristel super dat ik mee kon rijden, volgende keer rijd ik! Ik kom ook snel een keer langs Beer!

Alle foto's staan in onderstaande link, beetje te veel om allemaal te verkleinen en hier neer te zetten. Ze staan in volgorde van het verhaal hierboven dus moet wel enigszins duidelijk zijn!

http://s941.photobucket.com/albums/ad258/mrln90/

Liefs Marleen
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Bella
Contacteer:

Re: Fjorden, fjorden en nog meer fjorden, hemel op aarde!

Bericht door Bella » di 01 dec 2009, 08:12

Klinkt, maar bovenal, ziet er uit als een ontzettend gezellige dag! Al ben ik nu wel benieuwd naar alle namen en afstamming van de fotos (voor zover dat niet te zien/herkennen is :D)
Geluk is de vrucht van intens werk
Love_Jordy

Bericht door Love_Jordy » di 01 dec 2009, 08:28

dat zijn veel fjorden :D
ziet er gezellig uit allemaal!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★

L2 Startgerechtigd!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
adanco
Contacteer:

Bericht door adanco » di 01 dec 2009, 09:36

Wat een foto's zeg..veel!
Wel leuke foto's. De 2 D hengsten staan dr ook leuk op en lieve Ruud..Klinkt als een leuke dag!
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008

L2 Fjordsport

Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 01 dec 2009, 09:47

Haa YES! Wat veel foto's Marleen! Ik vond het heeeel gezellie en volgende keer maak ik ook foto's want jij staat nergens op! Ik sta steeds met mijn kop overal voor en op hahaha!
Mieke

Bericht door Mieke » di 01 dec 2009, 10:00

Zijn die eerste 2 die op de foto staan die D hengsten??
Ctje :)
*Alin*

Bericht door *Alin* » di 01 dec 2009, 10:23

Zooo wat veel foto's! Jullie hebben je goed vermaakt zo te zien..
Die eerste zijn idd de d hengsten!
colunder

Bericht door colunder » di 01 dec 2009, 10:59

Leuk zoveel fjoren bij elkaar!!
Wie is die leuke donkere met de witte achtervoetjes???
Die vind ik wel heel gaaf(zal wel een kruizing zijn neem ik aan?)
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 01 dec 2009, 11:12

Ja dat is een kruising..fjord x arabier.. van Fjordje Pasja..heeel lief dier! Is nog eens meegeweest wandelen met Beer toen Beer nog in Balloo woonde!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » di 01 dec 2009, 16:00

Annabel, Anita of José of Pernille zal dit topic nog wel even zien en die kunnen je misschien de afstammingen enzo vertellen, ik heb dat echt niet onthouden :P

Hahaha Kristel ik maak volgende keer wel weer foto's want dat ik met mijn hoofd niet overal op sta vind ik juist eigenlijk wel positief :P
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » di 01 dec 2009, 16:25

De beide D-hengsten zijn alle 2 Stedjeblakken x Manus.

Het was een erg gezellige dag meiden.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
pluk

Bericht door pluk » wo 02 dec 2009, 15:13

super leuke foto's! (en je had mijn naam bijna goed geschreven hoor ;) maar dan met 1 é aan het eind)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 02 dec 2009, 20:30

Haha okee ik zal het onthouden voor de volgende keer! :D
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » do 03 dec 2009, 09:59

Anita45 schreef:De beide D-hengsten zijn alle 2 Stedjeblakken x Manus.
Die Manus zie ik echt in die ene met de langste voorpluk echt terug!! Maar begreep van Bart ondertussen ook dat een uit Udith kwam en de ander..?
jose79

Bericht door jose79 » do 03 dec 2009, 10:02

Bella schreef:
Anita45 schreef:De beide D-hengsten zijn alle 2 Stedjeblakken x Manus.
Die Manus zie ik echt in die ene met de langste voorpluk echt terug!! Maar begreep van Bart ondertussen ook dat een uit Udith kwam en de ander..?
De ander komt uit Zara, met de langste voorpluk komt uit Udith, hij heeft ook een wildvlek op zijn buik.
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 03 dec 2009, 13:52

Dit is Dingo Stedjeblakken x Udith mv. Manus
Afbeelding

En dan moet dit volgens mij Dolfin Stedjeblakken x Zara mv. Manus
Afbeelding
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 03 dec 2009, 17:31

Ze zijn allebei PRACHTIG! Ik wil wel een veulen van die hengst met die wildvlek..wat een knoeperd al zeg!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 04 dec 2009, 20:52

hehe nou op zoek naar een merrie dan Kristel! Niet genoeg gaatjes bij Beer namelijk ;)
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » za 05 dec 2009, 08:58

haha grappig die wildvlek. Zal dat bij oma weg komen. Tante Tatum heeft ook zo'n vlek bovenop dr kont.
jose79

Bericht door jose79 » za 05 dec 2009, 13:34

Ze staan niet echt mooi op die foto, je moet ze een keer in het echt zien Annabel. :wave:
Plaats reactie