Zondag stond Kristel na enig zoeken om half tien bij mij op de stoep, jeeej we gaan naar Balloo!

Ik mezelf in de auto gehezen, laarzen achterin en rieden moar! Grappig was dat toen we in Balloo aankwamen Anita er ook net was, wát een timing! We hadden het lekkere weer gelukkig mee dus 't kon al niet meer stuk! Helaas krijgt Kristel het dan wel weer voor elkaar om haar bolide precies naast een dikke plas te zetten zodat mijn mooie laarsjes (de waterdichte stonden tenslotte achterin) meteen wat 'Balloo'er regenwater' op mochten zuigen.
Handje geschud met José en Pernille, die druk aan de arbeid waren en binnen lekker kopje thee gedronken. Toen was het tijd voor de rondleiding! LEUK! Anita had het getroffen, die mocht met Jan op de trekker omdat het blubsie was op het land, en wij gingen gezellig met z'n vieren in de auto.
Op weg naar 2 héle leuke 2jarige hengstjes. Naam en afstamming moet je me niet meer vragen, zoveel fjorden op één dag gezien, dan onthoud ik de helft niet meer

Na veel foto's en weinig actie

Toen was het alweer tijd om op te stappen want wij wilden natuurlijk nog even door naar Mantinge!! Dus hopsie in de auto en achter Anita aan. Daar meteen de fjordies bekeken natuurlijk, in de auto had ik al een hoop foto's gewist want het geheugen was vol van al die fjorden in Balloo. Leuk om de F-jes bij elkaar te zien, wat een mooierds allemaal!! Meline, Fendora, Djambo en Celony stonden er ook mooi bij en lekker knuffelig

Zwaaien naar Anita en door naar Kerkenveld, naar het toch wel prachtigste paard van de hele dag (nou okee, die 2jarige hengst en Manus komen in de buurt...

Lang verslag van een superdag! Ik heb echt genoten, was voor mij de eerste keer in Balloo en meteen zo leuk ontvangen en veel gezien, bedankt José, Jan en Pernille, ik vond het super leuk! Anita ook bedankt voor de thee natuurlijk en dat we je fjordenspul gezellig mochten bekijken, we zijn trouwens goed terug gekomen hoor, ik wilde nog sms'en maar was het vergeten

Kristel super dat ik mee kon rijden, volgende keer rijd ik! Ik kom ook snel een keer langs Beer!
Alle foto's staan in onderstaande link, beetje te veel om allemaal te verkleinen en hier neer te zetten. Ze staan in volgorde van het verhaal hierboven dus moet wel enigszins duidelijk zijn!
http://s941.photobucket.com/albums/ad258/mrln90/
Liefs Marleen