Het B-tjes topic...zag ik nergens!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
MiSs_vOsj

Re: Het B-tjes topic...zag ik nergens!

Bericht door MiSs_vOsj » do 12 nov 2009, 10:06

Basco gaat er alleen doorheen als het echt moet, anders niet.. en nu wel in stap maar niet in draf want dan spettert het en word je nat.. :\

Maar als je hem daarentegen uit het land ophaalt, duuwt hij jou door de modder/plassen en gaat meneer zelf over het droge, of niet het land uitwillen omdat je dan door de modder moet en ook daar word je vies van.. :P
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 12 nov 2009, 14:04

Benthe ook inderdaad, die is echt een schijterd wbt waterplassen, maar zodra we gaan zwemmen plonst ze er zo in! :D
Ik heb maandag les gehad, het ging súper! Weer deuren geopend, lekker geoefend met het nageeflijk lopen, want dat doet Benthe toch niet zo makkelijk. Ik ben weer blij!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 13 nov 2009, 17:42

Ik krijg morgen een B-tje baasje op bezoek! Linda van Basco komt langs met de camera..leuk!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 13 nov 2009, 19:34

Ah leuuuk! Ik kom ook snel langs hoor! Heb nu weer een auto tot mijn beschikking dus dat kan weer :D Doe Linda de groetjes en leuk dat ze met de camera komt, dan kan ze meteen toffe foto's hier op fw plaatsen! Niceee
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » vr 13 nov 2009, 19:46

Eigenlijk moet je dan ook morgen komen hè..
Ik denk dat ik dat foto's plaatsen maar aan Kristel overlaat, anders duurt het wss heeeel lang.. :P
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 13 nov 2009, 20:27

Ja zou leuk zijn, maar ik heb morgen weer les! Dus dat gaat niet lukken! Maar als jullie nou 's middags bij mij langskomen kan je ook meteen foto's maken van Benthe haha!!
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » vr 13 nov 2009, 20:42

Les?
Dat is wel jammer ja..

Haha, dan moet je bij Kristel zijn, kristel heeft de auto en het rijbewijs.. :P

Zou wel leuk zijn natuurlijk!
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 13 nov 2009, 21:34

Hahaa ja leuk idee maar ik MOET taarten bakken morgenmiddag..en ik wil ook even lekker hangen thuis..ben de hele week al aan het rennen en vliegen.. We zouden een keer een B-tjes route moeten uitstippelen hahaha!

Marleen, ging jij nou op zoek naar een andere instrucrice? Heb je al wat of ben ik nou in de war met iemand anders?

En Linda, ik post die foto's wel hoor haha geeeeeen probleem! Met m'n supersonische laptop is dat zo gepiept..neem maar een snoertje mee, dan kwakken we ze meteen op de mac als je hier bent ;).

Nu slapen..ben moe!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 14 nov 2009, 18:51

En en en en en waar zijn de foto's? :D

Ja klopt ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe instructrice, maar moet eerst maar kijken hoe ik het verder ga regelen met Benthe. We shall see :)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 14 nov 2009, 19:01

oeps! foto's al gezien bij PP!! leuuuuk!

Ik heb trouwens vandaag weer gelest op Ijslanders, VEETTT :D Heb echt in deze twee lessen al meer geleerd dan in 10 lessen van mijn huidige instructrice....
Tijd om te switchen dus!
Laatst gewijzigd door Mrln_ op zo 15 nov 2009, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 15 nov 2009, 12:12

Kun je geen les krijgen van de ijslanders instructrice? en die FOTO"S! Hoe hilaaarisch!
Elvina

Bericht door Elvina » zo 15 nov 2009, 18:55

Leuke foto's :D Ik zou alleen niet zo blij zijn als ze dat met mijn zadel doet :P
Ik heb vanmiddag snel paar foto's met mobieltje gemaakt dus ze zijn niet echt gelukt maar voor het idee :P :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zat net even oude foto's te bekijken en wat is ze veranderd haha! Van een iel sprietje met weinig voorpluk tot bolle fjord met megakuif hihi! :D

Nou ben ik nog vergeten een foto van m'n auto met fjordensticker te maken :(

Een B-tjes route klinkt wel leuk! :D Jammer dat jullie zo ver weg wonen :( Maja heb nu m'n rijbewijs (niet dat ik zo'n eind durf te rijden haha )
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 16 nov 2009, 11:31

Ha nou ik lach wel op de foto's maar blij was ik ook niet..maar het ging zooo snel! Voor ik het doorhad lag ie al op zijn zij.. niet op zijn rug en er is ook niks kapot gegaan gelukkig!

Gisteren met rijden ging het weer niet echt lekker.. Hij krijgt praatjes en daar hou ik niet van! Hb wat tips van mijn stalbaas gehad en die ga ik morgen maar eens uitproberen..hij wil alleen maar hard draven dus ik ga hem op de grote volte zetten (16 hoekig) en als hij hard wil draven dan help ik hem een handje..tot ie moe is..moet maar zo want ik wil hier zsm vanaf!
Jankeke

Bericht door Jankeke » ma 16 nov 2009, 13:37

En als ie moe is en wil stoppen.....dan nog even één of twee tandje(s) er boven op!! Zo heeft Vlin het racen in de bak in galop ook afgeleerd.
(Het is uiteindelijk familie, ook al is hij geen Btje)
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 16 nov 2009, 16:38

Beauty krijgt echt een mooie voorpluk inderdaad! Bouw kan ik niet zo goed zien, maar de deken is sexy hoor ;)

OOEH Beertje krijgt kuren! Maar goed dattie zo'n betrokken baasje heeft, die zorgt wel dat hij een beetje in toom gehouden wordt!
Succes met deze puberfase, Kristel! Zolang je alles maar consequent doet kan er vrij weinig misgaan in jou geval!

Nah helaas kan ik van die ijslander instructrice niet vast iedere week les krijgen, omdat zij net terug komt uit Ijsland en met de kerst weer naar Denemarken gaat. Dus ik profiteer er nu nog even van, heb elke week les van haar nu, VET! Na de kerst moet ik dan maar weer wat anders zoeken! Hoewel ik nu nog ook gewoon les heb van mijn andere instructrice. (HOE luxe, gewoon 2 keer per week les, 1 keer om echt wat te leren en de 2e keer voor de gezelligheid :P )

Strakkies weer op naar de gezelligheid en ondertussen Benthe lekker aan het werk zetten :D Kan gelukkig met de tips die ik zaterdag heb gekregen weer hard aan het werk ook op Benthe dus het wordt vast een nuttige les!
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » di 17 nov 2009, 17:48

Heheh ben ik weer.. ben druk opzoek naar een huis, maar is drama om iets betaalbaars te vinden...
Zadelproef met succes afgerond :) Hij is model!
Heb er ook een topic over geopend...
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 18 nov 2009, 07:33

Leuk Bernadet, ik ga het straks even lezen!

En in welke omgeving zoek je een huis?
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » wo 18 nov 2009, 08:11

Ik ben in omgeving schiedam en vlaardingen een huis aan het zoeken.. Is genoeg aanbod, maar het meeste is niet te betalen! :(
Ach we vinden wel wat hoop ik...

Vandaag gaan bo en ik lekker relaxen... :)
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 18 nov 2009, 10:59

Jemig..daar ben ik nog nooit geweest haha..ohja, schiedam wel eens met de trein doorgekomen.. Kom je lekker naar het oosten ;) Veeeeel goedkoper en veel natuur!
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » wo 18 nov 2009, 12:11

hhahaha ik zou wel willen, maar helaas zit ik dan met me werk! :)
Gesloten