Beauty krijgt echt een mooie voorpluk inderdaad! Bouw kan ik niet zo goed zien, maar de deken is sexy hoor
OOEH Beertje krijgt kuren! Maar goed dattie zo'n betrokken baasje heeft, die zorgt wel dat hij een beetje in toom gehouden wordt!
Succes met deze puberfase, Kristel! Zolang je alles maar consequent doet kan er vrij weinig misgaan in jou geval!
Nah helaas kan ik van die ijslander instructrice niet vast iedere week les krijgen, omdat zij net terug komt uit Ijsland en met de kerst weer naar Denemarken gaat. Dus ik profiteer er nu nog even van, heb elke week les van haar nu, VET! Na de kerst moet ik dan maar weer wat anders zoeken! Hoewel ik nu nog ook gewoon les heb van mijn andere instructrice. (HOE luxe, gewoon 2 keer per week les, 1 keer om echt wat te leren en de 2e keer voor de gezelligheid

)
Strakkies weer op naar de gezelligheid en ondertussen Benthe lekker aan het werk zetten

Kan gelukkig met de tips die ik zaterdag heb gekregen weer hard aan het werk ook op Benthe dus het wordt vast een nuttige les!