Welkom en veel leer en lees plezier!

Mij is het advies gegeven 400 kilo,misschien weegt hij dit nog lang niet maar ik volg het maar op!roos schreef:@Elvis(ben je naam weer kwijt sorry!)
Naam is Desire![]()
Ik ga jullie weer een vraag stellen die ik al 1000000 X gesteld heb
Hoeveel geven jullie qua wormenspuit. Ik vind het zo lastig, aangezien ekdal al richting de 1.40 gaat of het al is, maar qua gespierdheid is het een sprietje(Dancie is 1.42 en die is ongeveer 465, wat zal Ekkie dan wegen?)
Hmm in de paard & sport stond een stuk over het nieuwe medische inlegvel en daar stond dat ontwormen niet geregistreerd hoefde te worden, enkel de entingen en medicijnen als ze voor de slacht bedoeld zijn.Elvis schreef:Wisten jullie dat je ook de ontwormingen bij moet houden in het paspoort?Dit was ons al verteld maar voreg me af of dit bij meerdere mensen al bekend was.Dit moet alleen bijgehouden worden als je in hebt laten tekenen dat je paard geslacht mag worden.
.Yvette_Minouk schreef:Elvis schreef:Wisten jullie dat je ook de ontwormingen bij moet houden in het paspoort?Dit was ons al verteld maar voreg me af of dit bij meerdere mensen al bekend was.Dit moet alleen bijgehouden worden als je in hebt laten tekenen dat je paard geslacht mag worden.Hmm in de paard & sport stond een stuk over het nieuwe medische inlegvel en daar stond dat ontwormen niet geregistreerd hoefde te worden, enkel de entingen en medicijnen als ze voor de slacht bedoeld zijn