Ergens jammer dat er al zo snel een eind aan komt, zeker als het zo lekker gaat. Maar is natuurlijk ook wel lekker voor haar dat ze even alles kan gaan verwerken. Zo'n hete stal is natuurlijk ook maar niks...
Wij zijn gisteren voor het eerst naar het bos geweest! (is zo'n klein stukje bos vlakbij) oh wat was dat spannend! Natuurlijk ook erg slim van ons om met 2 onervaren paard te gaan, maar goed. Hay lekker stoer voorop!
Alles ging goed tot we een shetlander (

) tegenkwamen oehh dat was eng! Zo bang heb ik 'm nog nooit gezien...
Koeien en andere paarden onderweg vindt hij ook maar niks, zeker als ze aan komen rennen. Maar die shetlander was toch wel héél eng!
Gisteren maar even bij Louis in de wei gedumpt (waar hij meteen als oppas werd aangesteld hihi) want vanmorgen hadden we weer eens les. Begon goed, Hay super braaf. Maar toen ik rechts ging draven had ik het gevoel dat hij niet regelmatig liep, wat ook werd bevestigd door meneer de lesgever. Op het harde geprobeerd en daar was niks te zien.
Maar even rustig aan doen en volgende keer toch maar eens lessen in eigen bak, die ligt niet zo zwaar...