hmm bestaan ze toch ??

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
sparky10

hmm bestaan ze toch ??

Bericht door sparky10 » ma 04 feb 2008, 18:58

gisteren even gereden met sparky ging goed eerst reed er nog een vrouw met tinker in de bak die vond het te koud en ging eruit ,
dus ik dacht mooi zet een hindernis neer en ging eerst nog even door met de dressuur , en wou een galopje aannemen , maar dan draaft spark erg snel dus terugnemen overnieuw.
het waaide wel enorm hard en de boer was hout aan het zagen , kuil plastic wapperde aan alle kanten om je oren en draadjes wapperde heen en weer , maar daar gaf mister spark niks om .
maar goed terugnemen en weer proberen een normale overgang naar de galop erin te zetten .

Affijn hij kwam eindelijk normaal vooruit en dus ik de hulpjes geven beentjes erbij en door de hoek , maar toen hoorde ik dus een mensen kuch , en spark hoorde het ook dus die vloog opzij en tja ik riep oeehh heel hoog en reed verder op spark zijn nek ik lag dubbel van het lachen en riep naar die hoek en bedankt he !
maar kreeg geen reactie terug , dus ik rij naar die hoek toe kijk staand vanuit mijn stijgbeugels wie er toch achter de kuilpakken stond en de autobanden , maar ik zag niemand 8)7

ik roepen joehoe?? nee niemand ik nah vaag.

dus er word nu geroepen dat het een bakkabouter moet zijn geweest die kuchte door opwaaiende stofjes van sparky zijn draf .
maar bestaan ze dan toch echt ???? :+ 8)7
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 04 feb 2008, 19:31

hihi, ja nou nog zo'n eng ding op de foto krijgen Joyce :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Oxbow

Bericht door Oxbow » ma 04 feb 2008, 22:13

Zodra ik eens langskom zal ik eens meezoeken naar die kaboutertjes Joyce :P
Oxbow (Bjorgard X Hjerter Knaegt)
sparky10

Bericht door sparky10 » di 05 feb 2008, 10:22

ja graag cas , want ik weet het niet meer hoor hahah .
maar volgens de mensen was renee binnen ja was die want zagen stopte ff er was een koe aan het bevallen , dus daar was renee birgit was sterre aan het opzadelen met claudia richard is baby dus die sliep en ida was eileen naar de stal brengen dus iedereen die er op dat moment was heeft een alibi!!
ik ga peter r de vries maar bellen
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
sparky10

Bericht door sparky10 » di 05 feb 2008, 10:25

Ziggy schreef:hihi, ja nou nog zo'n eng ding op de foto krijgen Joyce :D
haha sjaaaa zou ik dan de1e weesten ? hahah
Vera

Bericht door Vera » di 05 feb 2008, 16:29

Tuurlijk bestaan ze! Vera weet dat al jaren, althans daar probeert ze me van te overtuigen.

Liepen er geen schapen in de buurt, die kunnen ook zo lekker hoesten.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » di 05 feb 2008, 18:08

misschien was er een kabouter verdwaalt uit het "grote kabouterbos" bij je in de buurt :D
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
sparky10

Bericht door sparky10 » wo 06 feb 2008, 12:30

@vera ja spark is er ook al jaren van overtougd , maar ik nog niet , maar nee er lopen inde weide km geen schapen ....

@punkie hahah ja dat is inderdaad vlakbij het kabouterbos daar moeten we nog weleens doorheen rijden als we naar buiten gaan hhhah
yvette

Bericht door yvette » wo 06 feb 2008, 19:35

Een kabouterverkoudheid?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
sparky10

Bericht door sparky10 » do 07 feb 2008, 10:41

ja dat kan ook zeer zeker met dit weer :+
Plaats reactie