dus ik dacht mooi zet een hindernis neer en ging eerst nog even door met de dressuur , en wou een galopje aannemen , maar dan draaft spark erg snel dus terugnemen overnieuw.
het waaide wel enorm hard en de boer was hout aan het zagen , kuil plastic wapperde aan alle kanten om je oren en draadjes wapperde heen en weer , maar daar gaf mister spark niks om .
maar goed terugnemen en weer proberen een normale overgang naar de galop erin te zetten .
Affijn hij kwam eindelijk normaal vooruit en dus ik de hulpjes geven beentjes erbij en door de hoek , maar toen hoorde ik dus een mensen kuch , en spark hoorde het ook dus die vloog opzij en tja ik riep oeehh heel hoog en reed verder op spark zijn nek ik lag dubbel van het lachen en riep naar die hoek en bedankt he !
maar kreeg geen reactie terug , dus ik rij naar die hoek toe kijk staand vanuit mijn stijgbeugels wie er toch achter de kuilpakken stond en de autobanden , maar ik zag niemand

ik roepen joehoe?? nee niemand ik nah vaag.
dus er word nu geroepen dat het een bakkabouter moet zijn geweest die kuchte door opwaaiende stofjes van sparky zijn draf .
maar bestaan ze dan toch echt ????