Tjody en Satour dood....
ik kan me er wel wat bij voorstellen eigenlijk, Tjo is onvervangbaar, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat Tjootje het fijn vindt als Viv weer plezier gaat beleven met een soortgenootje. Volgens mij gaat ze jullie vanaf boven aanmoedigen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Nou dat zal zeker een gat zijn waar je invalt...
Tjo zou ook niet willen dat jullie alleen maar bij de pakken neer zouden zitten. Jullie zullen haar in ieder geval nooit vergeten
en mooie herinneringen zijn er om van terug te genieten. Een volgend paard zal haar nooit kunnen vervangen, maar leveren weer nieuwe dingen om voor te leven.
Tjo zou ook niet willen dat jullie alleen maar bij de pakken neer zouden zitten. Jullie zullen haar in ieder geval nooit vergeten

- nobbygaard
Louietje heeft het er ook nog steeds moeilijk mee maar is veel op stal om het te verwerken. Zit lekker in de bak te janken, hangt lekker op stal rond. We hebben dr meteen verzekerd dat ze ook een volgend paardje gewoon lekker gaat bijrijden en verzorgen en dat we dr absoluut niet kwijt willen als vriendinnetje. Daar zat ze ook erg mee. We slepen dr gewoon nog steeds overal mee naartoe en dat doet dr erg goed.Charret schreef:Hoe gaat het met Louise?
ja inderdaad, ik vind het super van jullie dat jullie ondanks jullie verdriet die meid ook opvangenCharret schreef:Aah, goh. Wat lief ook van jullie dat jullie haar zo goed opvangen.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Tsja dr vorige verzorgpaardjes waren al van de een op de andere dag vetrokken en nu dit weer. Die heeft geen makkelijk jaar achter de rug.Ziggy schreef:ja inderdaad, ik vind het super van jullie dat jullie ondanks jullie verdriet die meid ook opvangenCharret schreef:Aah, goh. Wat lief ook van jullie dat jullie haar zo goed opvangen.
zeg maar tegen louise dat ze af en toe ook wel op brave pietje mag rijdenViv schreef:Tsja dr vorige verzorgpaardjes waren al van de een op de andere dag vetrokken en nu dit weer. Die heeft geen makkelijk jaar achter de rug.Ziggy schreef: ja inderdaad, ik vind het super van jullie dat jullie ondanks jullie verdriet die meid ook opvangen

vind het echt super van jullie dat jullie ook haar zo opvangen!!

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
He meis!
Toch een klein lichtje in de duisternis,dat jullie al een beetje bezig zijn met toch je 2-span te realiseren.........
Erg knap!
Maar kan me ook indenken dat het juist weer erg moeilijk zal zijn.
Ik denk dat ik de paardjes met Hilde zou vergelijken misschien,als ik in jullie schoenen stond.
Kan je dat makkelijk ''scheiden?"
Hoe zijn de mensen eronder die jullie de paddock/stal verhuurde?
Heb je daar nog contact mee?
'T aanbod van de friezen staat,meid!
We prikken eens een datum om een rit te gaan maken...........
Dikke knuf....
Toch een klein lichtje in de duisternis,dat jullie al een beetje bezig zijn met toch je 2-span te realiseren.........
Erg knap!
Maar kan me ook indenken dat het juist weer erg moeilijk zal zijn.
Ik denk dat ik de paardjes met Hilde zou vergelijken misschien,als ik in jullie schoenen stond.
Kan je dat makkelijk ''scheiden?"
Hoe zijn de mensen eronder die jullie de paddock/stal verhuurde?
Heb je daar nog contact mee?
'T aanbod van de friezen staat,meid!
We prikken eens een datum om een rit te gaan maken...........
Dikke knuf....
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
Nou dat scheiden blijkt dus moeilijker dan ik dacht. Ik heb wel heel erg in mn achterhoofd dat ik er rekening mee moet houden dat de volgende misschien niet zo makkelijk zal zijn als Tjootje. Tjo kon ik mee lezen en schrijven en 500% op vertrouwen.
Dicky en Gerard zijn nog steeds net als ons beduusd van wat er gebeurd is. Maar we komen nog gewoon op stal en een volgend paard komt daar ook gewoon weer staan. Ik wil mn paleisje niet kwijt
.
Ze steunen ons op alle fronten dus dat zit helemaal goed.
maargoed we zitten nog steeds op het sectierapport te wachten, de patholoog is volgens de VA nog steeds niet klaar. Dus voorlopig is de verzekering ook nog niet afgehandeld en dat moeten we eerst afwachten. Je moet eigenlijk binnen 7 dagen ene attest en sectieraport inleveren maarja die hebben we beide nog niet, grrrrrrr. Attest komt eraan en heb net al mail gestuurd naar de verzekering dat de sectie nog niet afgerond is en ik dus ook nog geen sectierapport kan overleggen. Hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen.
Dicky en Gerard zijn nog steeds net als ons beduusd van wat er gebeurd is. Maar we komen nog gewoon op stal en een volgend paard komt daar ook gewoon weer staan. Ik wil mn paleisje niet kwijt

Ze steunen ons op alle fronten dus dat zit helemaal goed.
maargoed we zitten nog steeds op het sectierapport te wachten, de patholoog is volgens de VA nog steeds niet klaar. Dus voorlopig is de verzekering ook nog niet afgehandeld en dat moeten we eerst afwachten. Je moet eigenlijk binnen 7 dagen ene attest en sectieraport inleveren maarja die hebben we beide nog niet, grrrrrrr. Attest komt eraan en heb net al mail gestuurd naar de verzekering dat de sectie nog niet afgerond is en ik dus ook nog geen sectierapport kan overleggen. Hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen.
Lieve Viv. Zet er op de faculteit een beetje druk achter dat je je sectierapport wilt hebben als je verzekering daar snel om vraagt (als je verzekering er akoord mee gaat dat het langer duurt maakt het niet zo uit). Ze nemen de tijd daar niet zo nauw namelijk. Laat desnoods je verzekering zelf contact opnemen met de VA/patholoog.
Vind trouwens dat je het super doet in deze moeilijke tijd. Ga zo door. Een 2e Tjo vind je niet, maar jij loopt echt wel tegen een 2e schatje aan hoor, al moeten we je allemaal helpen zoeken
Vind trouwens dat je het super doet in deze moeilijke tijd. Ga zo door. Een 2e Tjo vind je niet, maar jij loopt echt wel tegen een 2e schatje aan hoor, al moeten we je allemaal helpen zoeken

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
De Va gaat er ook weer achteraan bellen en heb de verzekering ook het telnr en naam van de patholoog gegeven dus als ze vragen hebben bellen ze daar maar heen. Heb liever dat het grondig gebeurt dan snel.Orion1996 schreef:Lieve Viv. Zet er op de faculteit een beetje druk achter dat je je sectierapport wilt hebben als je verzekering daar snel om vraagt (als je verzekering er akoord mee gaat dat het langer duurt maakt het niet zo uit). Ze nemen de tijd daar niet zo nauw namelijk. Laat desnoods je verzekering zelf contact opnemen met de VA/patholoog.
En meezoeken zeg ik zowizo geen nee tegen

Ja iets van onder de 3 jaar, andy heeft het liefst een merrie mij maakt het niks uit, iets wat beetje grotere maat wordt dan Tjo (dus 145 of groter). Afstamming maakt me niet zoveel uit als het dier maar lekker kan sjouwen.
En als het prijstechnisch mogelijk is willen we er meteen 2 (mag ook veulie erbij). Dus bv een van 2,5 en een veulen, of 2 jaarlingen net wat we tegenkomen.
Ouder dan 3, tsja dan moet ik eigenlijk meteen gek van zijn zoals met Vjel toen. Maar daar moet ik dan gewoon tegenaan lopen.
En als het prijstechnisch mogelijk is willen we er meteen 2 (mag ook veulie erbij). Dus bv een van 2,5 en een veulen, of 2 jaarlingen net wat we tegenkomen.
Ouder dan 3, tsja dan moet ik eigenlijk meteen gek van zijn zoals met Vjel toen. Maar daar moet ik dan gewoon tegenaan lopen.
- nancy imka