Tjody en Satour dood....

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 12 nov 2007, 13:30

ik kan me er wel wat bij voorstellen eigenlijk, Tjo is onvervangbaar, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat Tjootje het fijn vindt als Viv weer plezier gaat beleven met een soortgenootje. Volgens mij gaat ze jullie vanaf boven aanmoedigen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 12 nov 2007, 13:33

Nou dat zal zeker een gat zijn waar je invalt...
Tjo zou ook niet willen dat jullie alleen maar bij de pakken neer zouden zitten. Jullie zullen haar in ieder geval nooit vergeten :L en mooie herinneringen zijn er om van terug te genieten. Een volgend paard zal haar nooit kunnen vervangen, maar leveren weer nieuwe dingen om voor te leven.
lauraatje

Bericht door lauraatje » ma 12 nov 2007, 13:43

Knap van jullie om weer voorzichtig naar de toekomst te kijken :j
En ik denk ook dat Tjo het super zou vinden als jullie weer lekker met een ander paardje aan de slag kunnen.
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » ma 12 nov 2007, 13:58

Goede afleiding om weer aan een nieuwe te denken. En zeker als je voor een 2-span gaat. Kunnen jullie je daar volop in storten.
En zeker weten dat Tjo nooit vergeten gaat worden, daar was het een te super pony voor.
Viv

Bericht door Viv » ma 12 nov 2007, 15:35

Charret schreef:Hoe gaat het met Louise?
Louietje heeft het er ook nog steeds moeilijk mee maar is veel op stal om het te verwerken. Zit lekker in de bak te janken, hangt lekker op stal rond. We hebben dr meteen verzekerd dat ze ook een volgend paardje gewoon lekker gaat bijrijden en verzorgen en dat we dr absoluut niet kwijt willen als vriendinnetje. Daar zat ze ook erg mee. We slepen dr gewoon nog steeds overal mee naartoe en dat doet dr erg goed.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Charret

Bericht door Charret » ma 12 nov 2007, 16:31

Aah, goh. Wat lief ook van jullie dat jullie haar zo goed opvangen.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 12 nov 2007, 16:40

Charret schreef:Aah, goh. Wat lief ook van jullie dat jullie haar zo goed opvangen.
ja inderdaad, ik vind het super van jullie dat jullie ondanks jullie verdriet die meid ook opvangen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Viv

Bericht door Viv » ma 12 nov 2007, 18:36

Ziggy schreef:
Charret schreef:Aah, goh. Wat lief ook van jullie dat jullie haar zo goed opvangen.
ja inderdaad, ik vind het super van jullie dat jullie ondanks jullie verdriet die meid ook opvangen
Tsja dr vorige verzorgpaardjes waren al van de een op de andere dag vetrokken en nu dit weer. Die heeft geen makkelijk jaar achter de rug.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 12 nov 2007, 20:59

kijk en dat siert jullie gewoon, dat jullie ondanks jullie eigen verdriet toch aan die meid denken, echt super

Anna

Bericht door Anna » di 13 nov 2007, 00:47

Super hoor hoe jullie dit verwerken Tjo zou dit ook niet anders gewild hebben. Jullie zijn kanjers
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Ydel

Bericht door Ydel » di 13 nov 2007, 07:41

Viv schreef:
Ziggy schreef: ja inderdaad, ik vind het super van jullie dat jullie ondanks jullie verdriet die meid ook opvangen
Tsja dr vorige verzorgpaardjes waren al van de een op de andere dag vetrokken en nu dit weer. Die heeft geen makkelijk jaar achter de rug.
zeg maar tegen louise dat ze af en toe ook wel op brave pietje mag rijden :P

vind het echt super van jullie dat jullie ook haar zo opvangen!!
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Ingele

Bericht door Ingele » di 13 nov 2007, 07:45

Goed Viv dat jullie wel al vooruit denken :j
Kan me voorstellen dat het gat waar je inzit ook echt heel naar is!
Hilde

Bericht door Hilde » di 13 nov 2007, 08:37

He meis!
Toch een klein lichtje in de duisternis,dat jullie al een beetje bezig zijn met toch je 2-span te realiseren.........
Erg knap!
Maar kan me ook indenken dat het juist weer erg moeilijk zal zijn.
Ik denk dat ik de paardjes met Hilde zou vergelijken misschien,als ik in jullie schoenen stond.
Kan je dat makkelijk ''scheiden?"
Hoe zijn de mensen eronder die jullie de paddock/stal verhuurde?
Heb je daar nog contact mee?
'T aanbod van de friezen staat,meid!
We prikken eens een datum om een rit te gaan maken...........

Dikke knuf....
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
Viv

Bericht door Viv » di 13 nov 2007, 08:52

Nou dat scheiden blijkt dus moeilijker dan ik dacht. Ik heb wel heel erg in mn achterhoofd dat ik er rekening mee moet houden dat de volgende misschien niet zo makkelijk zal zijn als Tjootje. Tjo kon ik mee lezen en schrijven en 500% op vertrouwen.

Dicky en Gerard zijn nog steeds net als ons beduusd van wat er gebeurd is. Maar we komen nog gewoon op stal en een volgend paard komt daar ook gewoon weer staan. Ik wil mn paleisje niet kwijt :D.
Ze steunen ons op alle fronten dus dat zit helemaal goed.

maargoed we zitten nog steeds op het sectierapport te wachten, de patholoog is volgens de VA nog steeds niet klaar. Dus voorlopig is de verzekering ook nog niet afgehandeld en dat moeten we eerst afwachten. Je moet eigenlijk binnen 7 dagen ene attest en sectieraport inleveren maarja die hebben we beide nog niet, grrrrrrr. Attest komt eraan en heb net al mail gestuurd naar de verzekering dat de sectie nog niet afgerond is en ik dus ook nog geen sectierapport kan overleggen. Hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen.
Afbeelding
Orion1996

Bericht door Orion1996 » di 13 nov 2007, 10:11

Lieve Viv. Zet er op de faculteit een beetje druk achter dat je je sectierapport wilt hebben als je verzekering daar snel om vraagt (als je verzekering er akoord mee gaat dat het langer duurt maakt het niet zo uit). Ze nemen de tijd daar niet zo nauw namelijk. Laat desnoods je verzekering zelf contact opnemen met de VA/patholoog.
Vind trouwens dat je het super doet in deze moeilijke tijd. Ga zo door. Een 2e Tjo vind je niet, maar jij loopt echt wel tegen een 2e schatje aan hoor, al moeten we je allemaal helpen zoeken :D
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Viv

Bericht door Viv » di 13 nov 2007, 10:15

Orion1996 schreef:Lieve Viv. Zet er op de faculteit een beetje druk achter dat je je sectierapport wilt hebben als je verzekering daar snel om vraagt (als je verzekering er akoord mee gaat dat het langer duurt maakt het niet zo uit). Ze nemen de tijd daar niet zo nauw namelijk. Laat desnoods je verzekering zelf contact opnemen met de VA/patholoog.
Vind trouwens dat je het super doet in deze moeilijke tijd. Ga zo door. Een 2e Tjo vind je niet, maar jij loopt echt wel tegen een 2e schatje aan hoor, al moeten we je allemaal helpen zoeken :D
De Va gaat er ook weer achteraan bellen en heb de verzekering ook het telnr en naam van de patholoog gegeven dus als ze vragen hebben bellen ze daar maar heen. Heb liever dat het grondig gebeurt dan snel.

En meezoeken zeg ik zowizo geen nee tegen ;)
Afbeelding
yvette

Bericht door yvette » di 13 nov 2007, 10:17

Viv schreef:En meezoeken zeg ik zowizo geen nee tegen ;)
Weet je al een beetje wat je wil dan?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Viv

Bericht door Viv » di 13 nov 2007, 10:24

Ja iets van onder de 3 jaar, andy heeft het liefst een merrie mij maakt het niks uit, iets wat beetje grotere maat wordt dan Tjo (dus 145 of groter). Afstamming maakt me niet zoveel uit als het dier maar lekker kan sjouwen.
En als het prijstechnisch mogelijk is willen we er meteen 2 (mag ook veulie erbij). Dus bv een van 2,5 en een veulen, of 2 jaarlingen net wat we tegenkomen.

Ouder dan 3, tsja dan moet ik eigenlijk meteen gek van zijn zoals met Vjel toen. Maar daar moet ik dan gewoon tegenaan lopen.
Afbeelding
lientje

Bericht door lientje » di 13 nov 2007, 10:41

Viv als we wat zien horen dan hoor je het natuurlijk. EEn tweede Tjo zal het niet worden, dat moet ook niet, het wordt gewoon een nieuwe kanjer met ook heel goede kwaliteiten.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
nancy imka

Bericht door nancy imka » di 13 nov 2007, 11:06

Ik heb je een pm gestuurd,

Groetjes Nancy
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Gesloten