Esther schreef:Wat had je dan verwacht om voor DJ te krijgen, 300 is een hele normale prijs voor een fjordenveulen..
Ik zou Tricolor niet weg doen, ik stond op punten dat het met mij slecht ging ook altijd op het punt mijn paarden te verkopen, een paar dagen later was dat weer over..
Ik zeg nog steeds, blijf bij je originele plan..
nou ik had toch wel op z'n minst 450 verwacht

300 hoef ik het zowat niet voor te doen zeg maar.......
ja ik weet dat het ook weer beter kan gaan, maar 's zomers staan onze paarden 24/7 buiten dus als ze binnen nu en een maand naar stal komen zal ik het weer heel slecht krijgen om er 2 op een dag te mesten en te rijden... mijn verzorgster doet uniek 3 dagen.......
en die bonte is gewoon geen paardje om een paar dagen stil te zetten en dan weer op te stappen en lekker kunnen dressuren (wat ik met uniek wel altijd heb gehad) n het is al helemaal geen paard om door anderen gereden te worden........ en dat wil ik dus ook niet gezien haar karakter....
vandaar mijn dubio.......
kijk ik vind de wedstrijden erg leuk en met die bonte was het de bedoeling hogerop te komen, maar het moet wel lukken....
zodra ik de uitslagen heb van mijn darmonderzoek is het de bedoeling dat ik gewoon halde dagen ga werken.......
dan moet ik dus op 4 dagen 2 paarden doen en uniek is dan gelukkig heel makkelijk......
ons huis komt eraan, daar moeten we voor sparen....
ik weet het gewoon allemaal niet meer............
als ik naar de komende 3 jaar kijk:
-dj kost weinig, kan ik niks mee, maar heb uniek ook nog
-tricolor kost 200, kan ik wel wat mee, maar is erg uitputtend voor mij....
ze hebben beiden voors en tegens..... alleen ik kan gewoon niet goed beslissen......