de singelstoten verkeerd door de gesp gehaald
Ik weet niet hoor... maar imo heeft dit nog niet eens wat met paardrijden te maken. Als je 11 jaar bent kan je je broeksriem toch ook wel zelf vastmaken?
Overigens: Wat ze in het begin zei over manègelessen klopte dus niet, en iedere vakantie op paardenkamp ook niet, want da's ook maar een keer per jaar. Er was een dag voor kamp dus afgesproken dat ze met Vlammiek ging rijden, maar op zondag wist ze helemaal nergens meer van, ze ging liever met Rex (ruin van een vriendin van mij), maar dat heeft ze zich achteraf nog beklaagd (eigenaresse ook ja) Hij ging constant met haar lopen, ze is er 2x afgevallen en tig keer bijna.
Op donderdag zat ik wegens omstandigheden (die ik liever niet hier openbaar wil zetten) met de tranen in haar ogen, had iemand van de groep haar horen bellen met haar moeder dat "die scheve met haar schele ogen zat te wenen en dat eigenlijk wel tof vond"
Moest ze van Naomi sorry komen zeggen tijdens kampvuur maar dat wou ze niet en dan heb ik gezegd dat ze bij ons zonder mij niks kon beginnen want Louis zou toch geen tijd maken om met haar paard te halen, op te zadelen (als die da zelf al zou kunnen) en erbij te blijven als ze rijdt. Bovendien verkiest ze een ander paard boven dat van ons, dan moet ze nadien ook niet meer terugkomen als de onze niet goed genoeg zijn.
Daar was ze blijkbaar wel van geschrokken. Nadien wel wat gedonder van haar moeder dat ze dit soort gedrag niet had verwacht van 'volwassen meiden'. Maar ik hoorde Louis toch wat zeggen dat het mijn schuld was dat ze niet meer durfde/wilde komen dus ik geloof dat we er vanaf zijn.