Ja ze groeien snel he.
Al moet ik nog veulenfoto's krijgen van Denna.
De fokster van Denna (Ydel) heeft gezegd dat ze wel eens op visite wilt komen en dan de veulenfoto's op cd of stick wilt meebrengen. Kijk daar wel naar uit.
Verder is Denna een echte boef, ze moet nog veel leren. Bij ons maar ook nog gewoon in hun groepje. Githa heeft er haar hoeven mee vol.
Denna en Swann hangen wel erg aan elkaar. Zie je Denna dan zal Swann er ook bij te zien zijn en omgekeerd. Ook samen uit 1 eetbak eten.
Goede vrienden zijn het.
Binnenkort weer even muurtraining voor Denna, haar manen moeten geknipt worden.
Zou het vandaag gedaan hebben maar Leslie gaat met een hoop stalgenoten op wandeling (hij met Githa dan) en dan ga ik het me niet riskeren dat Denna aan de muur staat te flippen als er nog 2 kids rondlopen.
Heb Denna veel liever aan de muur met Swann of met Githa. Dan blijven ze rustig.
Mogelijk is dat dan voor volgend weekend. Eerst maar eens afwachten wat de orthopeed vindt van mijn knie woensdag.
Heb vorig jaar een gescheurde mensicus gehad en eind vorig jaar had ik dagelijks continu last van diezelfde knie. Nu ben ik 10 dagen thuis en moet ik nu woensdag naar het ZH voor een ct-scan en echo voor mogelijke schade aan mijn binnenste gewrichtsband. Begin er echt schrik voor te krijgen voor de uitslag. Ik weet dat er iets niet goed zit (heb zo al een paar keer een raar gevoel gehad in die knie die ik bij mijn gezonde knie nog nooit gehad heb). Hoop dat het nog een beetje meevalt.