Ik heb even zitten denken of ik Norka of Grete wilde nomineren. Ondanks dat ik beide mis en een schat aan mooie herinneringen aan ze heb vind ik dat je vooruit moet kijken, niet terug kijken maar naar de toekomst. En dat is precies wat Geke voor mij is.
Geke kwam in mijn leven nadat we bij Ulrieke twee dode veulens geboren waren en daarmee het fokken, keuringen enz stopte. Ik geniet juist enorm van keuringen, fokken en alles daarom heen. Ik wilde dus graag zelf een merrie waarmee ik aan de slag kan. Geke was al vaker hier op het forum voorbij gekomen op foto's van Ivonne en daar trok ze altijd mijn aandacht. Haar advertentie op marktplaats had ik al ver voordat ik besloot een paard te kopen vaak bekeken. Toen de knoop doorgehakt was om toch voor een eigen paard te gaan, was de afspraak ook zo gemaakt, de koop werd gesloten en 30 mei 2011 kwam ze naar Veghel.
Geke is voor mij echt een top aankoop! Ze is zo relaxed in de omgang, altijd lief en in voor een knuffel, nooit humeurig of vervelend. Sinds kort laat ze ook soms zien dat ze pit in haar donder heeft tijdens het wandelen. Geweldig vind ik dat! dat komt er een ondeugende blik uit die anders zo lieve ogen

Natuurlijk was ik enorm trots op haar jeugdkampioenschap afgelopen keuringsseizoen en hoop ik dat we in de toekomst nog meer mooie resultaten mogen bereiken, veulens mogen krijgen en vele km mogen maken.
Maar waar het echt om draait, is genieten van je paard en dat is het iedere dag met Geke. Geke is een paard waarvan ik oprecht kan zeggen dat ik er van hou!