16 jaar en oudere fjorden topic deel 3
- Ilonka
Re: 16 jaar en oudere fjorden topic deel 3
Fijn dat het zo goed en rustig is verlopen, maakt het toch net een fractie makkelijker. Dag Haila...
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Haila nu ook een sterretje in de paarden hemel. Sterkte Karin.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Dank je wel ja Haila is zeker een mooie ster gisteren avond was de hemel vol sterren en er was 1 hele velle dat was Haila in mijn gedachte.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Het is een nuchtere constatering na al het verdriet om Haila (Karin nogmaals heel veel sterkte met verlies van haar, ik weet wat jouw paarden voor jou betekenen) maar we zijn op 35 pagina's. Er moet dus een nieuw topic komen. Idee om voor onze oudere kanjers ook een beginpost met foto's te doen?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Veel sterkte Karin! Fijn dat het rustig is verlopen.
Leuk idee Anita, om foto's in het nieuwe topic te zetten!
Leuk idee Anita, om foto's in het nieuwe topic te zetten!
Odette&Fenna
Zo alweer 35 pagina's leuk idee met foto's
foto's altijd leuk!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Zal kijken of het mij morgen wil lukken om een eerste aanzet te maken. Moet ook zelf naar de pedicure, ik krijg de chiropractor voor Celony en Dusty behoeft ook nog veel extra aandacht nu ze herstellende is van de zware operatie.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Leuk Anita maar rustig aan je dieren gaan voor die hebben je nodig.
Ben zo blij voor je dat Dusty goed gaat vond het dinsdag zo dubbel heb steeds op mijn telefoon gekeken of er al nieuws was en vlak nadat Haila was ingeslapen stond het goede nieuws er was toen heel blij voor je.
Ben zo blij voor je dat Dusty goed gaat vond het dinsdag zo dubbel heb steeds op mijn telefoon gekeken of er al nieuws was en vlak nadat Haila was ingeslapen stond het goede nieuws er was toen heel blij voor je.
Ben blij dat ik dan toch nog een lach op je gezicht heb kunnen toveren Karin. Naast de zorgen om Dusty heb ik ook veel aan jou en Haila gedacht.
Dieren gaan zeker voor, daar waak ik wel voor hoor, maar als een moderator dit topic sluit en een nieuwe opent kan ik niet meer bij de beginpost. Die moet ik zelf openen.
Edit: Bedenk me net dat ik nu alvast even een nieuw topic open en dan kan ik later de namen, gegevens en foto's van de paarden wel toevoegen.
Dieren gaan zeker voor, daar waak ik wel voor hoor, maar als een moderator dit topic sluit en een nieuwe opent kan ik niet meer bij de beginpost. Die moet ik zelf openen.
Edit: Bedenk me net dat ik nu alvast even een nieuw topic open en dan kan ik later de namen, gegevens en foto's van de paarden wel toevoegen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Nieuw topic is: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =7&t=47682
Hebben jullie nog een suggestie voor de topictitel?
Hebben jullie nog een suggestie voor de topictitel?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- nancy imka
Ik heb geen idee Anita
Met Im dr beentjes lijkt het ook niet stabiel te zijn. Ze kan al een tijdje niet meer op ijzers achter omdat ze het niet meer aankan om dr beentjes te geven en die kracht van het eraf halen van het ijzer te ondergaan. Dat doet haar op een of andere manier zo veel pijn. Verder had ze er niet heel veel last van. Enkel bij de hoefsmid. Ze heeft onder het zadel bij ons buurmeisje wel een tijdje een soort kreupel gelopen. Nou ja meer onregelmatig eigenlijk. Dus mocht ze alleen maar stappen. Uiteindelijk ging dit wel steeds beter weer (niet door het stappen hoor dat was hooguit eens per week hihi) en zette ik haar vaak op donderdag nog even voor mn sulky om ff eruit te zijn. Vond ze heerlijk. Zaterdag is ze naar de smid geweest achterhoefjes zagen er prima uit. Ook het bekappen ging prima. We hebben nog een rondje gestapt met dr. Niks aan de hand. En nou eergister stond ze ineens met een dik achterbeen. Dus afgespoeld tien min en toch maar het land opgedaan. Toen ik haar weer pakte was haar beentje mooi dun. Ik kon geen wondjes of wat ook vinden dus daar ligt het niet aan.
Gister was alleen haar kogel nog wat dik. Maar ik denk ook juist dat daar het probleem ligt. Dat ze iets van artrose heeft ofzo daar. De hoefsmid verwacht dat ze het zwaar krijgt deze winter. Ik hoop nog maar even van niet! Ik heb nieuwe glucosamine besteld en daar zit ook iets ontstekingsremmends in en pijnstillend dus ben benieuwd

Met Im dr beentjes lijkt het ook niet stabiel te zijn. Ze kan al een tijdje niet meer op ijzers achter omdat ze het niet meer aankan om dr beentjes te geven en die kracht van het eraf halen van het ijzer te ondergaan. Dat doet haar op een of andere manier zo veel pijn. Verder had ze er niet heel veel last van. Enkel bij de hoefsmid. Ze heeft onder het zadel bij ons buurmeisje wel een tijdje een soort kreupel gelopen. Nou ja meer onregelmatig eigenlijk. Dus mocht ze alleen maar stappen. Uiteindelijk ging dit wel steeds beter weer (niet door het stappen hoor dat was hooguit eens per week hihi) en zette ik haar vaak op donderdag nog even voor mn sulky om ff eruit te zijn. Vond ze heerlijk. Zaterdag is ze naar de smid geweest achterhoefjes zagen er prima uit. Ook het bekappen ging prima. We hebben nog een rondje gestapt met dr. Niks aan de hand. En nou eergister stond ze ineens met een dik achterbeen. Dus afgespoeld tien min en toch maar het land opgedaan. Toen ik haar weer pakte was haar beentje mooi dun. Ik kon geen wondjes of wat ook vinden dus daar ligt het niet aan.
Gister was alleen haar kogel nog wat dik. Maar ik denk ook juist dat daar het probleem ligt. Dat ze iets van artrose heeft ofzo daar. De hoefsmid verwacht dat ze het zwaar krijgt deze winter. Ik hoop nog maar even van niet! Ik heb nieuwe glucosamine besteld en daar zit ook iets ontstekingsremmends in en pijnstillend dus ben benieuwd
Ja Anita wist wat je voelde had hetzelfde daarom was ik blij voor jou heb het zelfs over je gehad met de meiden van stal.Anita schreef:Ben blij dat ik dan toch nog een lach op je gezicht heb kunnen toveren Karin. Naast de zorgen om Dusty heb ik ook veel aan jou en Haila gedacht.
De titel vind ik even moeilijk
misschien 16+ maar nog een hoop levenslust.
Ik vind hem goed, ga hem er in zetten.foss schreef:De titel vind ik even moeilijk
misschien 16+ maar nog een hoop levenslust.
Misschien kunnen Nancy en Marjolein de titel in hun berichtjes ook even aanpassen?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco