16 jaar en oudere fjorden topic deel 3

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Ilonka

Re: 16 jaar en oudere fjorden topic deel 3

Bericht door Ilonka » wo 24 okt 2012, 06:22

Fijn dat het zo goed en rustig is verlopen, maakt het toch net een fractie makkelijker. Dag Haila...
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Annemarie

Bericht door Annemarie » wo 24 okt 2012, 06:24

Haila nu ook een sterretje in de paarden hemel. Sterkte Karin.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
foss

Bericht door foss » wo 24 okt 2012, 06:33

Dank je wel ja Haila is zeker een mooie ster gisteren avond was de hemel vol sterren en er was 1 hele velle dat was Haila in mijn gedachte.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 24 okt 2012, 07:40

Het is een nuchtere constatering na al het verdriet om Haila (Karin nogmaals heel veel sterkte met verlies van haar, ik weet wat jouw paarden voor jou betekenen) maar we zijn op 35 pagina's. Er moet dus een nieuw topic komen. Idee om voor onze oudere kanjers ook een beginpost met foto's te doen?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Ootje

Bericht door Ootje » wo 24 okt 2012, 16:41

Veel sterkte Karin! Fijn dat het rustig is verlopen.

Leuk idee Anita, om foto's in het nieuwe topic te zetten!
Odette&Fenna
foss

Bericht door foss » wo 24 okt 2012, 19:04

Zo alweer 35 pagina's leuk idee met foto's
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ivonne

Bericht door Ivonne » wo 24 okt 2012, 19:08

foto's altijd leuk!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 24 okt 2012, 22:31

Zal kijken of het mij morgen wil lukken om een eerste aanzet te maken. Moet ook zelf naar de pedicure, ik krijg de chiropractor voor Celony en Dusty behoeft ook nog veel extra aandacht nu ze herstellende is van de zware operatie.
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
foss

Bericht door foss » do 25 okt 2012, 03:47

Leuk Anita maar rustig aan je dieren gaan voor die hebben je nodig.
Ben zo blij voor je dat Dusty goed gaat vond het dinsdag zo dubbel heb steeds op mijn telefoon gekeken of er al nieuws was en vlak nadat Haila was ingeslapen stond het goede nieuws er was toen heel blij voor je.
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 25 okt 2012, 05:29

Ben blij dat ik dan toch nog een lach op je gezicht heb kunnen toveren Karin. Naast de zorgen om Dusty heb ik ook veel aan jou en Haila gedacht.
Dieren gaan zeker voor, daar waak ik wel voor hoor, maar als een moderator dit topic sluit en een nieuwe opent kan ik niet meer bij de beginpost. Die moet ik zelf openen.

Edit: Bedenk me net dat ik nu alvast even een nieuw topic open en dan kan ik later de namen, gegevens en foto's van de paarden wel toevoegen.

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 25 okt 2012, 05:33

Nieuw topic is: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =7&t=47682

Hebben jullie nog een suggestie voor de topictitel?

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
nancy imka

Bericht door nancy imka » do 25 okt 2012, 07:18

Ik heb geen idee Anita ;)

Met Im dr beentjes lijkt het ook niet stabiel te zijn. Ze kan al een tijdje niet meer op ijzers achter omdat ze het niet meer aankan om dr beentjes te geven en die kracht van het eraf halen van het ijzer te ondergaan. Dat doet haar op een of andere manier zo veel pijn. Verder had ze er niet heel veel last van. Enkel bij de hoefsmid. Ze heeft onder het zadel bij ons buurmeisje wel een tijdje een soort kreupel gelopen. Nou ja meer onregelmatig eigenlijk. Dus mocht ze alleen maar stappen. Uiteindelijk ging dit wel steeds beter weer (niet door het stappen hoor dat was hooguit eens per week hihi) en zette ik haar vaak op donderdag nog even voor mn sulky om ff eruit te zijn. Vond ze heerlijk. Zaterdag is ze naar de smid geweest achterhoefjes zagen er prima uit. Ook het bekappen ging prima. We hebben nog een rondje gestapt met dr. Niks aan de hand. En nou eergister stond ze ineens met een dik achterbeen. Dus afgespoeld tien min en toch maar het land opgedaan. Toen ik haar weer pakte was haar beentje mooi dun. Ik kon geen wondjes of wat ook vinden dus daar ligt het niet aan.
Gister was alleen haar kogel nog wat dik. Maar ik denk ook juist dat daar het probleem ligt. Dat ze iets van artrose heeft ofzo daar. De hoefsmid verwacht dat ze het zwaar krijgt deze winter. Ik hoop nog maar even van niet! Ik heb nieuwe glucosamine besteld en daar zit ook iets ontstekingsremmends in en pijnstillend dus ben benieuwd
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
foss

Bericht door foss » do 25 okt 2012, 07:30

Anita schreef:Ben blij dat ik dan toch nog een lach op je gezicht heb kunnen toveren Karin. Naast de zorgen om Dusty heb ik ook veel aan jou en Haila gedacht.
Dieren gaan zeker voor, daar waak ik wel voor hoor, maar als een moderator dit topic sluit en een nieuwe opent kan ik niet meer bij de beginpost. Die moet ik zelf openen.

Edit: Bedenk me net dat ik nu alvast even een nieuw topic open en dan kan ik later de namen, gegevens en foto's van de paarden wel toevoegen.
Ja Anita wist wat je voelde had hetzelfde daarom was ik blij voor jou heb het zelfs over je gehad met de meiden van stal.

De titel vind ik even moeilijk
misschien 16+ maar nog een hoop levenslust.
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 25 okt 2012, 10:17

foss schreef:De titel vind ik even moeilijk
misschien 16+ maar nog een hoop levenslust.
Ik vind hem goed, ga hem er in zetten.
Misschien kunnen Nancy en Marjolein de titel in hun berichtjes ook even aanpassen?

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Gesloten