Hier ook weer eens een berichtje van ons! Lees heel vaak gewoon mee...maar neem nooit de tijd om te reageren..
maar wil toch weer wat actiever mee gaan kletsen!
Ondanks alle strubbelingen met me zelf gaat het met Eros super goed. Maar helaas heb ik door een gigantische gemene val in het verleden (van een ander paard) toch een angst opgebouwd waardoor Eros en ik op het moment stil staan en niet verder komen. Eros kan hier absoluut niets aan doen en is echt het liefste paard wat ik mij maar kan bedenken, totaal geen kwaad in. Maar wanneer hij gewoon iets voorwaartser was omdat hij zin had om te rijden, gingen bij mij de alarmbellen rinkelen en bleven we stappen zodat er niets kon gebeuren...
Hierdoor heb ik onwijs zitten dubben wat ik hier toch mee aan moest, want ik ging niet meer met plezier naar Eros toe en deed vrij weinig met hem. Ik liet mijn bijrijdster vaker gaan (wat zij niet erg vond) dus beweging kreeg hij wel. In die maand dat hij op het land heeft gestaan heb ik zitten denken..... verkopen, zo door gaan, of aan mijn angst werken.
Ik wil mijn vriendje niet kwijt en mis het rijden enorm dus eigenlijk was de keuze al wel snel gemaakt.
Heb van de week echt de knoop door gehakt, ik ga aan mijn angsten werken en ak donderdag beginnen we hier al mee.
Ik ben heel benieuwd. Het is een instructrice die werkt aan angsten bij ruiters. Die werkt aan je balans (die bij mij gewoon weg is omdat ik te veel spanningen heb en hierdoor verkramp etc) en van hier uit dus ''opnieuw'' beginnen.
Want Eros verdiend zoveel beter.....
Voordat hij het land op ging.
Op het land